Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

سخنگوی دبیر كل سازمان ملل نتایج سفر هیات بلندپایه جمهوری اسلامی ایران به ریاست دكتر روحانی در شصت و هشتمین نشست سالیانه مجمع عمومی را مهم و سازنده دانست.

مارتین نسیركی در گفت و گو با ایرنا، در مقر سازمان ملل اظهار داشت: دیدار رییس جمهور ایران با دبیر كل سازمان ملل، سخنرانی در مجمع عمومی و گفت وگوی تلفنی اوباما با همتای ایرانی اش، از تاثیرگذارترین و مهم ترین محورهای كاری سفر روحانی به سازمان ملل بود كه در صدر خبرهای مهم جهان قرار گرفت.

نسیركی افزود: در جریان دیدار روحانی با بان كی مون مذاكرات سازنده و خوبی در بحث ادامه مذاكرات هسته ای، حل بحران سوریه و توسعه همكاری سازمان ملل و تهران انجام شد.

نسیركی با اشاره به محور سخنرانی روحانی در مجمع عمومی سازمان ملل، اظهار داشت: دیدگاه های رییس جمهوری ایران می تواند دریچه جدید برای تعامل هر چه بیشتر بین تهران و جامعه بین المللی باشد.

روحانی درصدر یك هیات عالی رتبه برای شركت در شصت و هشتمین نشست سالیانه مجمع عمومی سازمان ملل به نیویورك سفر كرد و هیات نمایندگی جمهوری اسلامی ایران نیز در كانون توجهات جهانی از جمله در محافل دیپلماتیك و رسانه ای قرار گرفت.

سخنرانی های تاثیرگذار در نشست مجمع عمومی سازمان ملل و كمیته خلع سلاح، دیدار با سران و مقام های كشورهای مختلف جهان، مصاحبه با رسانه های مختلف، دیدار با ایرانیان مقیم، ملاقات با كارشناسان اندیشكده ها و رهبران ادیان آسمانی در آمریكا از مهمترین محور برنامه های رییس جمهوری اسلامی ایران در سفر به نیویورك بود.

محمدجواد ظریف كه همچنان به رایزنی های دیپلماتیك خود ادامه می دهد، تاكنون با ۶۰ همتای خود از كشورهای مختلف جهان ملاقات های دوجانبه برگزار كرده است.

از نگاه رسانه ها، حضور تاثیرگذار هیات نمایندگی ایران به ریاست رییس جمهوری در نشست سالیانه مجمع عمومی دوره ای جدید برای تعامل هر چه بیشتر بین تهران و جامعه بین المللی را فراهم كرده است.
 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24