Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

رئیس کمیته تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی از ارائه وجود سه هزار برگه دادخواست و سند تخلف به این کمیته خبر داد و گفت: هزار میلیارد تومان اسناد سازمان تامین اجتماعی در دست برخی متخلفان است و باید تکلیف معاملات آن ها مشخص شود.

به گزارش مهر، در حاشیه جلسه علنی روز چهارشنبه علیرضا محجوب رئیس کمیته تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی و حسین دهدشتی و نادر قاضی پور به ارائه گزارشی از روند تحقیق و تفحص و ماجرای گم شدن و پیدا شدن اسناد تحقیق و تفحص از این سازمان در مجلس هشتم ارائه دادند.

علیرضا محجوب در این خصوص گفت: در نشست خبری قبلی در خصوص گم شدن اسناد تحقیق و تفحص در سازمان تامین اجتماعی توضیحاتی دادند که بعد از اطلاع رسانی خوب رسانه ها این اسناد پیدا شد.

وی افزود: انتشار اخبار باعث شد که افرادی که اسناد را پنهان کرده بودند دیگر جسارت جابجایی و از بین بردن اسناد را پیدا نکنند به همین دلیل اسناد با پیگیری ها پیدا شد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در همان روز مشاهده با جراید نامه ای به دادستان در مورد مفقود شدن اسناد تحقیق و تفحص ارائه کردم و حتی جلسه ای برای پیگیری این موضوع با دادستان ترتیب دادیم و گلایه کردیم که چرا بعد از گم شدن این اسناد و رسانه ای شدن آن تازه قوه قضائیه ورود پیدا کرده است.

محجوب با تشکر از کارگرانی که با وی در ارائه کار اطلاعات برای پیدا شدن این اسناد همکاری کردند گفت: من در سه نوبت با جایی که اسناد ما تحویل آن ها بود صحبت کردم، اما منکر شدند. در نهایت ما محل انتقال اسناد را پیدا کردیم به وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی نامه نوشتیم، ایشان به حراست ارجاع دادند تا موضوع بررسی شود.

وی تصریح کرد: از قائم مقام وزیر تعاون به دلیل این که شخصا موضوع را پیگیری کرده و در محل اختفای مدارک برای پیدا کردن آن حاضر شده است تشکر می کنم.

محجوب با بیان این که مدارک تحقیق و تفحص در یکی از زیرزمین های ساختمان تامین اجتماعی پنهان شده بود افزود: مدارک تحقیق و تفحص در اتاقی در ساختمان شهید معیری سازمان تامین اجتماعی قرار داشت که کلید آن تنها در اختیار ما بود. سه ماه پیش که یکی از دوستان برای سرکشی در آن ساختمان حضور یافته بود دید که اسناد در آنجا وجود ندارد، با کمک کارگران شریف که اطلاعاتی را در اختیار ما قرار دادند و حراست وزارت تعاون، وزیر و قائم مقام وزیر و کارشناسان تحقیق و تفحص مدارک پیدا شد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24