Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

بازار امروز همچنان با رشد و رونق همراه شد.

به گزارش سنا، در بازار امروز در نتیجه رشد ۶۲۹ واحدی شاخص، این متغیر توانست برای اولین بار از مرز ۶۶ هزار واحد عبور کند و در عدد ۶۶هزار و ۳۵۰ واحد بنشیند.

همچنین در رکورد بی سابقه دیگری ارزش بازار نیز از از مرز ۳۲۴ هزار میلیارد تومان عبور کرد.

اما در معاملات امروز نمادهای هلدینگ خلیج فارس، پالایش نفت بندرعباس، فولاد مبارکه، فولاد خوزستان، بانک ملت و بانک صادرات با بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص توانستند رشد این متغیر را رقم بزنند.

همچنین در این روز سایر شاخص های بازار نیز صعودی شدند. به این ترتیب که شاخص صنعت ۴۷۷ واحد و شاخص های بازار اول و دوم به ترتیب ۲۹۹ و دو هزار و ۱۱۱ واحد بالا رفت.

همچنین نمادهای سپنتا، گروه صنعتی بارز، قندلرستان، بیسکویت گرجی، معادن بافق، شیمیایی فارس و لبنیات کالبر با بیشتذرین رشد قیمت مواجه شدند.

در مقابل بیشترین کاهش قیمت ها در نمادهای حمل و نقل خلیج فارس، سیمان داراب، سیمان سپاهان، ماغذ سازی کاوه، بیمه دانا، داروسازی فارابی و داملران ثبت شد.

همچنین پتروشیمی فناوران، کشتیرانی، پالایش نفت بندرعباس، بانک صادرات، تایدواتر خاورمینه، سرمایه گذاری توسعه ملی و گل گهر با سنگین ترین صف های خرید مواجه شدند.

در مقابل بیمه دانا، سیمان هگمتان، دوده صنعتی پارس، نیرو ترانس، هلدینگ خلیج فارس، حمل و نقل خلیج فارس و سیمان سپاهان سنگین ترین صف های فروش را داشتند.

بیشترین ارزش معاملات نیز در نمادهای پالایش نفت بندرعباس، هلدینگ خلیج فارس، سرمایه گذاری گروه توسعه ملی، ایران خودرو، پالایش نفت اصفهان، بانک صادرات و هلدینگ پارسیان ثبت شد.

همچنین بیشترین حجم معاملات نیز در نمادهای ایران خودرو، بانک صادرات، سرمایه گذاری توسعه ملی، سرمایه گذاری گروه توسعه ملی، سایپا،سرمایه گذاری سایپا و پالایش نفت بندرعباس اتفاق افتاد.

گفتنی است، در بازار امروز سرمایه گذاران بیش از ۷۵۴ میلیون برگه سهم و حق تقدم را دست به دست کردند که ارزش این معاملات بیش از ۳ هزار و ۵۳۵ میلیارد ریال بود که در ۸۶ نوبت معاملاتی انجام شد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24