Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

مهر: احمدی نژاد گفت، قلیان ها را جمع کنیم، اما با فشار اتحادیه کوتاه آمد.
 
رئیس پلیس کشور ضمن بیان این مطلب در خصوص قانون منع استفاده از دخانیات با بیان این که در دولت قبل آمدیم اقداماتی را انجام دهیم اما خود احمدی نژاد جلوی آن را گرفت، به جلسه شبانه در دفتر رئیس جمهور سابق اشاره کرد و افزود: خوشبختانه آقای لنکرانی وزارت بهداشت دولت نهم همت خوبی را در خصوص جلوگیری از رواج قلیان و مصرف دخانیات داشتند.

وی صحبت هایی را با احمدی نژاد در مورد مضرات قلیان انجام داده بود. در زمان دولت نهم ساعت 10 شب احضار شدم در حالی که موضوع جلسه را نمی دانستم. در آن شب معاون اول و رئیس جمهور در جلسه حاضر بودند و گفتند بهتر است برای کنترل دخانیات تعرفه سیگار را زیاد کنیم و من ضمن مخالفت با این طرح گفتم این موضوع باعث می شود قاچاق کالا افزایش و میزان سموم سیگارها نیز به دلیل عدم کنترل افزایش یابد. در آن شب گفتند به هر حال باید در این خصوص اقدامی صورت گیرد.
 
وی ادامه داد: فردا شب جلسه ای با معاون اول رئیس جمهور برگزار شد و تصمیم گرفتند وارد میدان شویم و برخورد کنیم اما ما گفتیم نمی توان جلوی کار 50 هزار قهوه خانه را گرفت و قبول کردند که در قهوه خانه هایی که فقط چای و قلیان عرضه می کنند به جای قلیان دیزی و غذا عرضه شود تا آمدیم این طرح را اجرا کنیم با فشار اتحادیه احمدی نژاد کوتاه آمد.
 
به گفته احمدی مقدم رئیس جمهور سابق جوری رفتار کرد که انگار ما مدعی بودیم که می خواهیم این طرح را اجرا کنیم و دولت امروز می گوید این طرح اجرا نشود. این یک اجحاف در حق پلیس بود، البته ما در آ زمان سکوت کردیم و معترض نشدیم. در مورد اتباع خارجی نیز همی گونه بودکه  یک شبه تصمیم گرفتند همه اتباع را بیرون کنند که بعد از مدتی دیدیم بسیاری از صنعت کشور فلج شد چرا که نیروی کار وجود نداشت. من با تصمیم های یک شبه مخالفم و این تصمیمات به شکست منجر می شود.
 
وی تاکید کرد: در حوزه دخانیات باید  اقدامات فرهنگی انجام شده و جایگزین ها مشخص شود. از این پس می گوییم وظیفه برخورد با وزارت صنعت، معدن و  تجارت و وزارت بهداشت است و اگر اصناف تمرد کردند پلیس اماکن در ابتدا اخطار و در مرحله دوم پلمپ می کند. وظیفه اول متعلق به آنها است نه اینکه ما برویم در همان مرحله اقدام پلیسی انجام دهیم. بعد از این که این طرح به دستور احمدی نژاد رها شدن میزان قلیانی ها نیز افزایش یافت.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24