Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

عصر ایران: حمد توكلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی عملكرد دكتر روحانی در سفر به نیویورك را «مثبت» دانست و با انتقاد از اهانت عده ای به رییس جمهوری در فرودگاه مهرآباد هنگام ورود به تهران گفت: توهین به مسوولان كشور جرم محسوب می شود. 

عضو فراكسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی روز یكشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: هر گونه نقد و برگزاری تجمع، فقط با رعایت قانون، آزاد است.

وی به دستاوردهای سفر حجت الاسلام و المسلمین «حسن روحانی» به نیویورك اشاره و یكی از دستاوردهای این سفر را دست كشیدن آمریكا از مواضع گذشته خود علیه جمهوری اسلامی ایران بیان كرد.

توكلی گفت: آمریكا برای اولین بار از مواضع گذشته خود علیه نظام جمهوری اسلامی ایران دست كشید به طوری كه «باراك اوباما» رییس جمهوری این كشور حق هسته ای ایران را به رسمیت شناخت و از احترام متقابل و موضع برابر سخن گفت.

وی با یادآوری اینكه در سال های گذشته، آمریكا هر زمان كه از مذاكره سخن می گفت، شروط سنگینی را نیز پیش پای ایران می گذاشت، تصریح كرد: رفتار آمریكا در گذشته با ایران به گونه ای بود كه گویا ایران برای مذاكره التماس كرده است و به همین دلیل، شروط غیرمنطقی مانند این كه چرا ایران از تروریسم حمایت می كند و چرا حقوق بشر را رعایت نمی كند، مطرح می كرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به دلیل این رفتار غیرمنطقی آمریكا، ما همواره به آن اعتراض و اعلام می كردیم كه چرا شما از صدام در جنگ حمایت كردید و چرا هواپیمای مسافربری ما را ساقط كردید؟

توكلی اظهار داشت: اما آمریكا در اجلاس اخیر سازمان ملل در نیویورك، از مواضع گذشته خود دست كشید و هیچ پیشرفتی را مطرح نكرد.

وی اضافه كرد: اوباما در اظهارات خود حق هسته ای ملت ایران را به رسمیت شناخت و بر لزوم احترام متقابل و موضع برابر تاكید كرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با اعلام مواضع جدید دولت آمریكا، برخی از شرایط ما محقق شده كه این مساله حاصل تلاش نظام جمهوری اسلامی و مقاومت ملت ایران است.

وی گفت: هر چند اظهارات رییس جمهوری آمریكا مثبت بود اما مساله مهم تر نوع عملكرد دولت آمریكا در آینده است كه باید اقدامات مثبت بیشتری را انجام دهد. 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24