Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با بیان نظرات کارشناسی و نیز صحبت از جایگاه مدیرعامل مخابرات گفت: از من بپرسند، می ‌گویم همین فردا سیم مسی را به دولت بازگردانید اما از نظر حقوقی می ‌گویم مخابرات برگشتنی نیست.

به گزارش فارس، نشست خبری مظفر پوررنجبر با خبرنگاران امروز برگزار شد.

پوررنجبر در این نشست خبری موضع رسمی خود را در مقام مدیر عامل شرکت مخابرات ایران و نه از جانب سهامداران در خصوص بازگشت شرکت مخابرات خصوصی به دولت یا بازگرداندن کابل مسی به دولت بیان کرد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: احدی حق مخالفت با خصوصی‌سازی را ندارد. فروش شرکت مخابرات ایران طی معامله‌ای که بین سازمان خصوصی‌سازی و سهامدار شرکت (شرکت توسعه اعتماد مبین) منعقد شده انجام شده است و در طی این توافق، کالایی با یک پروانه به سهامدار فروخته شده است.

وی افزود:‌ از سال 89 تاکنون 5 هزار و 60 میلیارد تومان بابت خرید شرکت مخابرات ایران توسط شرکت توسعه اعتماد مبین به دولت پرداخت شده است. (مبلغ کل معامله 8 هزار میلیارد تومان بوده است.

پوررنجبر گفت: در قالب معامله انجام شده مشخص شده که چه کسی می ‌تواند معامله را پس بگیرد، چه کسی می ‌تواند چه بخشی از معامله را پس بگیرد و اینکه چه قسمتی از معامله فسخ‌ شدنی است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: در خصوص انجام این معامله ناظر به پروانه صادر شده سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است که می ‌تواند در مورد این که مخابرات طبق پروانه عمل کرده یا خیر، نظر دهد و ما نیز اعلام می ‌کنیم که طبق پروانه تاکنون به همه تعهدات‌مان عمل کرده‌ ایم.

وی گفت: در مورد بحث خصوصی‌سازی یک تحلیل دارم. مقوله خصوصی ‌سازی در حوزه بنگاه ‌داری و کشوری از جنس تغییر است اما می‌گویم که مخابرات برگشتنی نیست حتی دولت نمی‌تواند مخابرات را باز گرداند زیرا هنوز قانونی در مجلس به تصویب نرسیده که براساس آن بتوان خلاف قانون عمل کرد و کارهای غیرقانونی را توجیه کند.

پوررنجبر گفت: اگر سهامدار از من نظر بخواهد می‌گویم همین فردا این کار را انجام دهید. یکی از راهها این است که سیم مسی را به زیرساخت بدهند و دارایی زیرساخت را تکمیل کنند.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24