Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

 معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس هیات عامل ایمیدرو اعلام كرد: ایمیدرو تلاش می كند برنامه های توسعه ای را با اولویت شركت های خصوصی داخلی و جذب سرمایه های خارجی اجرا كند.

به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، مهدی كرباسیان روز چهارشنبه در مراسم امضای قرارداد ساخت كارخانه پنج میلیون تنی گندله سازی در منطقه سیرجان بین شركت گهر زمین و اتوتك گفت: تلاش مسئولان دولت ایجاد ثبات در مدیریت ها و تسهیل امور برای سرمایه گذاران است. قرارداد ساخت كارخانه پنج میلیون تنی گندله سازی در منطقه سیرجان روز جاری بین شركت گهر زمین و شركت اتوتك در تهران امضا شد.

وی افزود: دولت تدبیر و امید برای توسعه كشور از بخش معدن كه جای كار زیادی برای پیشرفت و توسعه دارد، استفاده خواهد كرد و در این زمینه ، سیاست ایمیدرو حمایت ویژه از سرمایه گذاران بخش خصوصی و مردمی و دعوت از سرمایه گذاران در حوزه معادن است.

كرباسیان اظهار امیدواری كرد امضای قرارداد بین شركت ایرانی گهر زمین و شركت اتوتك فنلاند فتح بابی بین دو كشور برای همكاری های بیشتر در زمینه سنگ آهن و دیگر موارد مرتبط باشد. كرباسیان به اشاره به اینكه با امضای قرارداد مذكور برای یك هزار و 800 نفر به طور مستقیم و غیرمستقیم اشتغال ایجاد خواهد شد، تصریح كرد: وظیفه ما نیز سرعت دادن به اجرای پروژه ها است.

رییس هیات عامل ایمیدرو افزود: امیدوارم بقیه شركت ها و سرمایه گذاران نیز هر چه زودتر برای سرمایه گذاری به ایران بیایند زیرا اولویت را به شركت هایی خواهیم داد كه زودتر قراردادهای همكاری را امضا كنند.

كرباسیان با اشاره به اقدامات اخیر دولت برای تسهیل سرمایه گذاری گفت: یكی از اقدامات دولت ، تصویب 33 مرحله تسهیل روابط تجاری و صنعتی است و چنانچه باز هم مشكلاتی در این زمینه وجودداشته باشد، به تدریج مرتفع خواهد شد. علی پاینده مدیرعامل شركت سنگ آهن گهر زمین در مراسم امضای قرارداد مذكور اظهار داشت: برای احداث كارخانه گندله سازی این شركت كه پنج میلیون تن ظرفیت دارد، حدود 220 میلیون یورو در بخش داخلی و خارجی سرمایه گذاری خواهد شد.

وی گفت: حدود 85 میلیون یورو از سرمایه گذاری های ذكر شده ، سهم بخش خارجی است و بقیه از محل منابع داخلی شامل آورده سهامداران ، فروش اوراق مشاركت و تسهیلات بانكی تامین می شود. مانفرد تافلر از مدیران بخش خاورمیانه شركت اتوتك نیز در مراسم امضای قرارداد مذكور گفت: این شركت تاكنون پروژه های زیادی را در بخش فلزات آهنی از جمله مس اجرا كرده و فعالیت در گندله سازی با نام اتوتك عجین شده است.

وی افزود: شركت اتوتك از تنگناهای سختی عبور كرده و پروژه هایی را كه با ایران در دست اجرا دارد، متعهد به انجام كامل آن است. تافلر تصریح كرد: این شركت در زمینه های مختلف مانند صنعت فولاد نیز توانمند است و آماده همكاری با ایران برای اجرای برنامه های توسعه ای است.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24