Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

فارس: مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی در گفت‌ و گو با فارس، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون عمران گفت:‌ در جلسه امروز کمیسیون که با حضور وزرای راه و شهرسازی و صنعت، معدن و تجارت و مقاماتی از اورژانس کشور و پلیس راه برگزار شد، سانحه تصادف اتوبان تهران-قم مورد بحث و بررسی قرار گرفت و دستگاه‌ های ذیربط گزارشی را از چگونگی حادثه به کمیسیون ارائه کردند. اما جمع‌ بندی نهایی از گزارش ارائه شده به کمیسیون انجام نشد و علت دقیق حادثه و مقصران آن مبهم ماند.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد تا کمیته‌ای حادثه مذکور و علل وقوع‌ آن را مورد بررسی قرار دهد و در اسرع وقت گزارش نهایی خود را در خصوص مقصران اصلی حادثه به کمیسیون ارائه کند.

همچنین این کمیته موظف شد تا راهکارها و تمهیدات لازم را برای جلوگیری از تکرار این گونه حوادث بیندیشد. عضو کمیسیون عمران مجلس اظهار داشت: همچنین مقرر شد تا در روزهای آینده هیئتی از کشور سوئد به ایران سفر کند و با همکاری سازمان ملی استاندارد، بررسی و ارزیابی کاملی را در خصوص این نوع از اتوبوس ‌ها داشته باشند. علاوه بر این مقرر شد وزارت راه و شهرسازی بازبینی در خصوص تجهیزات شرکت ‌های مسافربری و ایمنی بیشتر اتوبو‌س ‌ها بازبینی داشته باشد.

لاهوتی خاطرنشان کرد: وزیر صنعت نیز در توضیحات خود عنوان کرد که اگر هیئت سوئدی که بناست برای بررسی استاندارد اتوبوس‌های شرکت اسکانیا به ایران سفر کند توضیحات قانع‌ کننده‌ای را نداشته باشد ما آمادگی داریم تا حتی در خصوص تعویض خط تولید این اتوبوس‌ها اقداماتی را صورت دهیم.

وزیر راه و شهرسازی نیز در صحبت ‌های خود به بیان توضیحاتی در خصوص چگونگی حادثه پرداخت.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24