Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

روزنامه قانون: احمد وفادار، رئیس اتحادیه طلا و جواهر استان تهران در پاسخ به این سوال كه آیا كاهش قیمت‌ ها در بازار طلا و سكه تداوم دارد، گفت: وضعیت نشان می ‌دهد كه این روند تداوم خواهد داشت‌. به نظر من با توجه به اینكه تحریم ‌ها در حال لغو شدن است، ریزش قیمت‌ ها در بازار ادامه خواهد یافت‌.

وی با اشاره به لغو تحریم كشتیرانی گفت: سیگنال ‌ها نشان می ‌دهد عنقریب تحریم بانك مركزی نیز لغو  شود و با لغو این تحریم ‌ها، بازار با كاهشی بیش از این مواجه می‌ شود‌.

وی گفت: این وضعیت خود به خود روی طلا و ارز اثر می ‌گذارد‌. از سوی دیگر در پی كمرنگ شدن احتمال حمله آمریكا به سوریه اونس در بازارهای جهانی كاهش قیمتی را تجربه كرد و لغو تحریم ‌های ایران نیز باعث ارزان ‌‌تر شدن بیشتر اونس در بازارهای جهانی خواهد شد‌. 

وی در جواب این سئوال كه سكه تا چه قیمتی امكان پایین آمدن دارد، گفت: فكر می ‌كنم هر قطعه سكه در صورت كاهش اندك قیمت دلار به قیمت 800 هزار تومان برسد و چشم‌انداز نشان می‌ دهد قیمت ‌ها در روزهای آتی كمتر از حالاست‌.

وفادار در پاسخ به این پرسش كه آیا به كسانی كه به قصد سرمایه ‌گذاری وارد این بازار شدند، توصیه می ‌كنید كه نسبت به فروش اقدام كنند یا خیر، گفت: نمی ‌توان توصیه خاصی كرد‌. من فقط می ‌گویم بازار سكه و طلا بازار بی‌ رحمی ‌است‌. چنان سرمایه ‌گذار را غافلگیر می ‌كند كه ممكن است ضرر زیادی متوجه ‌اش شود‌. این بازار به شدت تاثیرپذیر است و مردم باید احتیاط زیادی داشته باشند‌.

وی گفت: در چنین شرایطی خود من هم دست نگه‌داشته‌ام‌. بهتر است سرمایه‌گذاران كمی‌صبر پیشه كنند تا تكلیف روشن شود‌. اصلا این طور نباید فكر كرد كه پایین آمدن قیمت به ضرر مردم است‌. وقتی سكه یك و نیم میلیون تومان شد، خیلی چیزها را در كنار خود گران كرد، حتی كرایه‌های تاكسی را‌. حالا كاهش قیمت می‌ تواند به جای نگران كردن مردم مژده‌ ای باشد برای كاهش قیمت دیگر كالاها‌.  وی گفت: قیمت هر گرم طلا نیز احتمالا تا 95 هزار تومان امكان كاهش را خواهد داشت‌.

به گفته وی قیمت قطعات كوچك سكه نوسان اندكی دارد و دائم بین 5 تا 10 هزار تومان افزایش یا كاهش را تجربه می‌ كند. 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24