Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

عبدالرضا رحمانی فضلی امروز (25 شهریور) در جلسه شورای اداری مازندران در ساری که با تودیع و معارفه استاندار مازندران همراه بود، اظهار کرد: امروز به عنوان مرجع تحولات دنیا و منطقه مطرح هستیم که این ها به برکت هدایت و رهبری امام (ره)، مقام معظم رهبری، خون شهدا و مقاومت مردم بوده است.

وی تحریم ‌های امروز را نشان ‌دهنده استقامت، قوت و پویایی ایران دانست و افزود: به لطف خداوند متعال راه مقاومت در قابل تحریم برای ما مشخص است و تحریم را با سربلندی پشت سر خواهیم گذاشت.

اهم اظهارات وزیر کشور را به نقل از ایسنا بخوانید؛

*اگر ملت موضوعات کشور را بدانند، با مسئولان همراهی می‌کنند، ملت را امین و سرور خود می ‌دانیم و یقیناً مردم نیز با فهم والای خود ما را یاری خواهند کرد.

*باید با نفت و اقتصاد نفتی خداحافظی کنیم، ما در شرایط مطلوب نیز امکان وابستگی به نفت را نداریم. باید اقتصاد مردمی و تولیدی با رویکرد صادرات در کشور طراحی شود. امکان این کار برای ما زیاد است و سرمایه و تکنولوژی لازم را برای این کار در اختیار داریم.

* باید با اصلاح سیستم بانکی با دارایی مردم سرمایه‌ گذاری کرد و همه باید دست در دست هم دهیم تا کشور در حوزه تولید پویا شود.

* نمایندگان مازندران، نمایندگان اولین استانی بودند که گزینه‌ های خود را برای استانداری به ما پیشنهاد دادند و در ادامه با توجه به وفاق درباره آقای «ربیع فلاح» و شناختی که از گذشته روی ایشان داشتم، با هماهنگی با نماینده ولی فقیه در استان، اولین استاندار کشور را منصوب کردیم.

*استاندار جدید مازندران مدیون هیچ فردی در جایگاه استانداری نیست و فقط باید مدیون خداوند متعال باشد، محور فعالیت استانداری مازندران را توجه به مردم دانست و بر لزوم رعایت مواردی چون احترام به خواست و مطالبه مردم، تلاش و برنامه ‌ریزی، عدالت و انصاف، اعتدال در برخورد و ارتباط منطقی، سازنده و کاملاً مشورتی با علما و نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد.

گفتنی است، در مراسم امروز، با تقدیر از سید علی‌ اکبر طاهایی استاندار پیشین مازندران، با حکم وزیر کشور، «ربیع فلاح جلودار» رسما به عنوان استاندار جدید کار خود را آغاز کرد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24