Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

بازیگر فیلم سینمایی« آژانس شیشه ای» گفت كه در چند سال اخیر جز توهین و بی احترامی و رنج ندیدم. 
 
به گزارش ایرنا،« پرویز پرستویی» كه به مناسبت روز ملی سینما سخن می گفت، افزود: حضور تیمی شایسته در راس مدیریت سینما سبب شد كه بار دیگر اهالی سینما دور هم جمع شوند.

وی یادآور شد: خوشحالم پس از ۸ سال توانستم به این جمع راه پیدا كنم و پس از مدت ها این اتفاق خوب برایم رخ داد.

بازیگر فیلم سینمایی «لیلی با من است» تاكید كرد:« سید رضا میركریمی» وقتی فیلم جدیدش را كلید زد به من گفت كه چند سالی است كه كار نكردم و من نیز در پاسخ به وی گفتم كه چند سالی است كه كار كردم اما ای كاش در سینما فعالیت نمی كردم، زیرا در همه این سال ها جز توهین، بی احترامی و رنج دستاوردی از فعالیت خود ندیدم.

پرستویی اظهار امیدواری كرد كه شعار امید در دولت یازدهم محقق شود و از اینكه سینماگران بار دیگر دور هم جمع شدند ابراز خرسندی كرد.

وی ادامه داد: در چهار سال اخیر رسما در مراسم های سینمایی حضور نداشتم و این روند سبب شد برخی شایعاتی را مبنی بر خداحافظی ام از بازیگری در سكوت خبری مطرح و اعلام كنند كه پرستویی اكنون در حال كشاورزی در زادگاهش است.

این بازیگر سینما تاكید كرد: ابایی از اینكه كشاورز زاده ام ندارم اما معتقدم حق ندارم كار نكنم زیرا من از فعالیت در سینما به دنبال فربه شدن نیستم و بر اهداف خود پایبند هستم.

پرستویی خطاب به سینماگران حاضر در جشن سینما گفت: شما را قسم به خدا هر آنچه بود و هست را كنار بگذاریم و به فردای بهتر فكر كنیم.

وی یادآور شد: خوشحالم پس از چهار سال بار دیگر بزرگان سینما را دور هم جمع می بینم و خوشحال تر می شدم كه دوستان غایب نیز در این جشن حاضر می شدند. 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24