Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه قوانین و مقررات مربوط به مسکن مهر در دولت جدید نسبت به دولت قبلی تغییری نداشته، گفت: خرید و فروش مسکن مهر آزاد نیست.

عباس آخوندی در خصوص این سؤال که آیا خرید و فروش مسکن مهر آزاد است یا خیر، به فارس گفت: اگر قوانین و مقررات مسکن مهر درگذشته بر این اساس بود که خرید و فروش مسکن مهر آزاد نیست، الان نیز بر اساس همان قوانین و مقررات خرید و فروش مسکن مهر آزاد نیست.

فارس نوشت: وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به این سؤال که تحلیل شما از آینده مسکن مهر چیست، گفت: طرح‌ هایی که در دست اقدام داریم باعث رونق بازار مسکن خواهد شد.

وی همچنین از واگذاری مجوز شهرک‌ ها و شهرهای جدید به بخش خصوصی خبر داد و گفت: بانک مرکزی ما را می ‌ترساند، زیرا اکثر بانک‌ ها در وضعیت قرمز بسر می ‌برند و منابعی برای عرضه در بخش مسکن ندارند.

عباس آخوندی امروز در مراسم نشست تامین مالی پروژه‌ های حمل و نقل، راه، ساختمان و مسکن، افزود: در حوزه مسکن باید بگویم، بارها به این موضوع فکر کرده‌ام که چرا در این حوزه تجهیز منابع تنها باید در انحصار بانک مسکن باشد.

وی ادامه داد: تا این لحظه مدافع این هستم که اگر سایر بانک ‌های تجاری می ‌توانند در حوزه مسکن تجهیز منابع انجام دهند، وارد این حوزه شوند.

وی ادامه داد: بانک مرکزی ما را می ‌ترساند که اکثر بانک‌ ها وضعیت قرمز دارند و منابعی برای عرضه در بخش مسکن ندارند.

آخوندی تاکید کرد: باید مدل های مختلف تجهیز منابع در بخش مسکن را فعال کنیم و به عنوان نمونه می ‌توانیم به بحث دادن مجوز شهرک ‌ها و شهرهای جدید به بخش خصوصی را مطرح کنیم که مجوز شهرهای جدید و شهرک ها را به بخش خصوصی واگذار کنیم.
   
 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24