Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

رئیس سازمان خصوصی‌ سازی با تشریح وضعیت افراد تازه متولد شده برای دریافت سهام عدالت، گفت که در این میان افرادی هم از دنیا رفته ‌اند و باید اطلاعات آنان نیز مشخص شود.

محمد رحیم احمد‌وند رئیس سازمان خصوصی‌ سازی در گفت‌‌ و گو با  فارس، درباره آخرین اقدامات انجام شده درباره جلسات هیئت واگذاری گفت: این جلسات پیش از این روزهای شنبه برگزار می‌شد که در این خصوص پس از هماهنگی با وزیر اقتصاد این جلسات مجددا برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: هماهنگی‌ لازم و گزارش کار مربوط به اقدامات انجام شده درباره سهام عدالت به وزیر امور اقتصاد و دارایی ارائه شده و پس از نهایی شدن نظرات، سازوکار معاملات آن به طور رسمی اعلام خواهد شد.

احمد‌وند همچنین درباره تکلیف سهام عدالت افراد تازه متولد شده بعد از توزیع سهام عدالت نیز گفت: فعلا بنایی برای ارائه سهام عدالت به افراد جدید و تازه متولد شده نداریم و باید اطلاعات افرادی که تاکنون سهام عدالت دریافت کرده‌اند، به روز شود.

معاون وزیر اقتصاد افزود: در این میان امکان دارد افرادی هم از دنیا رفته باشند که اطلاعات این دسته از افراد نیز در حال به روز رسانی است.

به گزارش فارس رئیس سازمان خصوصی ‌سازی درباره ساز و کار اجرایی واگذاری سهام عدالت به طور مستقیم به مردم گفته بود، در این باره فرهنگ‌سازی‌های لازم و بستر سازی‌ برای معرفی این سهام به مردم انجام خواهد شد.

وی همچنین تأکید کرد: ارزش سهام عدالت پس از ورود به بورس مشخص خواهد شد، بنابراین مردم نباید این سهام را خرید و فروش کنند.

احمد‌وند ارزش سهام عدالت را بالاتر از این ارقام دانست و تأکید کرده بود که مردم نباید در روند معاملات این سهام عجله کرده و یا آن را بفروشند.

وی همچنین در توصیه ‌ای به مردم تصریح کرد: این سهام به عنوان دارایی با ارزش در اختیار مردم قرار گرفته و نباید در فروش آن عجله شود.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24