Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

نفوذ یک سرب و روی کار فرابورسی به قلب آفریقا

شرکت زرین معدن آسیا درحالی پا به بازار سرمایه گذاشت که در همان ابتدای ورود خود به این بازار اعلام کرد که با اعمال افزایش سرمایه و  گسترش فعالیت های خود، در نظر دارد تا به یکی از قوی ترین شرکت های حاضر در این صنعت تبدیل شود. در راستای تحقق این هدف، شرکت مزبور پس از تشکیل کنسرسیومی متشکل از شرکت های داخلی و دو شرکت خارجی برای کسب مجوز بهره برداری از معدن مهدی آباد، اکنون مبادرت به صادرات تکنولوژی به کشورهای خارجی کرده است.

در این حال،بنیانگذار شرکت زرین معدن آسیا در گفت و گو با خبرنگار بورس24 از  صادرات تکنولوژی توسط شرکت زرین معدن آسیا به قلب قاره آفریقا خبر داد.

وی اظهار داشت: مورد توجه قرار گرفتن تجارب و ارائه راه کارهای مناسب در راه اندازی کارخانجات فلوتاسیون و توانمندی های شرکت زرین معدن آسیا در زمینه فرآوری مواد معدنی، سبب شد توافق نامه همکاری بین شرکت زرین معدن و KAFFO MINES Ltd نیجریه به امضای طرفین برسد.

به گفته وی؛ در این توافقنامه مقرر شد یک واحد تولید شمش سرب، یک واحد تولید اسید فسفریک با استفاده از اسید سولفوریک تولیدی جهت استفاده از معادن فسفات و یک واحد تولید مس کاتدی به روس SX-EW  انجام گیرد .

 ابراهیم جمیلی ادامه داد:  همچنین با توجه به هزینه ‏های بالای انرژی در آن کشور مقرر شد از سیستم Heat Recovery نیز نسبت به احداث واحدهای تولید انرژی الکتریسیته استفاده شود و کلیه موارد فوق از ابتدا تا انتهای کار توسط شرکت زرین معدن آسیا صورت پذیرد.

رییس هیات مدیره شرکت زرین معدن آسیا تصریح کرد: شرکت KAFFO MINES Ltd  کشور نیجریه به عنوان کارفرمای این توافق نامه، یکی از بزرگترین شرکت های معدنی فعال در کشور نیجریه است که از طریق سفارت آن کشور در ایران به شرکت زرین معدن آسیا معرفی شده است.

وی ادامه داد:  پس از بازدید و برگزاری جلسات متعدد فنی و تکنولوژیکی شرکت KAFFO MIN Ltd شرکت زرین معدن آسیا را به عنوان یکی از پیشگامان صنعت فرآوری معدنی در ایران شناسایی کرده و پس از بررسی از پیشنهادات رسیده از سایر کشورها پیشنهاد شرکت زرین معدن را به عنوان بهترین پیشنهاد برگزیده که منجر به امضاء توافقنامه طرفین شد.

بنیانگذار شرکت زرین معدن آسیا  از صادرات خدمات فنی مهندسی به عنوان یکی از اهداف آینده شرکت زرین معدن آسیا نام برد که در برنامه های شرکت قرار گرفته و امضاء اولین موافقت نامه با آفریقا، حضور شرکت های ایرانی را در بازار های آن منطقه قوی تر خواهد  کرد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24