Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

بیست و یکمین دوره آزمون های بازار سرمایه از فردا (پنجشنبه) با حضور 12 هزار و 480 نفر شرکت کننده در شش شهر برگزار می شود.

 به گزارش سنا، در این دوره تمامی 9 آزمون اصول بازار سرمایه، تحلیل گری بازار سرمایه، مدیریت نهادهای بازار سرمایه و کارشناسی عرضه و پذیرش، آزمون های معامله گری اوراق تامین مالی، ارزشیابی اوراق بهادار، معامله گری ابزار مشتقه، معامله گری بورس کالا و مدیریت سبد اوراق بهادار) برگزار می شود.

8  توصیه مهم به شرکت کنندگان آزمون های بازار سرمایه  

1-  هر داوطلب لازم است هنگام ورود به جلسۀ آزمون، یکی از مدارک شناسایی معتبر عکس ‌دار (اصل شناسنامه، اصل کارت ملی، اصل گذرنامه یا اصل گواهی ‌نامۀ رانندگی) و همچنین کارت ورود به جلسه آزمون را که قبلاً به صورت اینترنتی تهیه نموده است، به‌ همراه داشته باشد، در غیراین‌ صورت از ورود داوطلب به حوزه آزمون جلوگیری می‌ شود.

 2- هر داوطلب لازم است ملزومات آزمون از جمله خودکار، مداد سیاه نرم پررنگ، مداد پاک‌ کن، مداد تراش، سنجاق و ماشین حساب به‌ همراه داشته باشد. به‌ همراه داشتن گوشی تلفن همراه و هر گونه وسایل اضافی دیگر مانند کیف دستی، ساک دستی، کتاب، جزوه و پیجر و ..... در جلسۀ آزمون چه در صورت استفاده و چه در صورت عدم استفاده ممنوع بوده و در صورت مشاهده، داوطلب مشمول جرایم مربوطه خواهد شد.

 3- در جلسه آزمون به هر یک از داوطلبان یک برگ پاسخنامه داده می‌ شود که نام، نام خانوادگی، شماره رهگیری، شماره صندلی، نام آزمون و حوزه آزمون در بالای سمت راست پاسخنامه درج شده است. همچنین در بالای سمت چپ پاسخنامه مستطیلی قرار گرفته که نباید بر روی آن چیزی نوشت یا علامتی گذاشت و همچنین به غیر از محل‌ های مشخص شده در روی پاسخنامه، از نوشتن و یا علامت‌ گذاری در سایر محل‌ ها خودداری شود. در غیر این صورت فرد به عنوان متخلف معرفی خواهد شد.

4-  داوطلب لازم است محل درج پاسخ در پاسخنامه را فقط به وسیله مداد سیاه نرم پررنگ (نه خودکار، نه مداد کپی و .........) بطور کامل مشکی (سیاه) کند. پاسخ‌ های که به هر نحو دیگر در پاسخنامه و یا در دفترچه آزمون علامت‌ گذاری یا نوشته شود، قابل تصحیح و نمره‌ گذاری با ماشین نمی ‌باشد. همچنین برای جلوگیری از بروز هر گونه اشتباه، گزینه ‌های صحیح هر سوال فقط به صورت نمونه صحیح زیر پر شود.

 6 - داوطلب به محض دریافت پاسخنامه، لازم است نام، نام خانوادگی، شماره رهگیری و شماره صندلی مندرج در بالای پاسخنامه را با اطلاعات مندرج در کارت ورود به جلسه مقایسه و به محض مشاهده مغایرت، مراتب را به نزدیکترین مراقب حاضر در جلسه اطلاع دهد.

 7 - دفترچه سؤالات هر آزمون به دو گروه الف و ب تقسیم شده است. گروه الف به شماره‌های فرد صندلی و گروه ب به شماره‌های زوج صندلی تخصیص داده شده است. شرکت‌ کنندگان لازم است نام، نام خانوادگی و شماره ملی خود را روی صفحه اول دفترچه سؤالات مربوط به خود نوشته و در پایان آزمون همراه با پاسخنامه به مراقبین تحویل دهند. عدم تحویل دفترچه سؤالات به مراقبین جلسه، نه تنها موجب عدم تصحیح پاسخنامه داوطلب می‌شود، بلکه تبعات بعدی آن بشرح بند 8 این اطلاعیه متوجه داوطلب است.

 8 - کلیه حقوق فکری اعم از حقوق مادی و معنوی سؤالات آزمون متعلق به سازمان بورس و اوراق بهادار است و هرگونه نقض حقوق مالکیت فکری سازمان از جمله نشر، پخش و عرضه سؤالات توسط شرکت ‌کنندگان در آزمون یا اشخاص ثالث چه با قید حقوق مالکیت فکری سازمان و چه بدون درج آن، مطابق قوانین و مقررات مربوطه جرم محسوب و مرتکب یا مرتکبین به مجازات‌های مقرر محکوم خواهند شد. تعقیب کیفری هر یک از جرائم یاد شده مانع از مطالبه و جبران کلیه خسارات توسط شرکت ‌کنندگان و اشخاص ثالث نخواهد بود.

گفتنی است، بیست و یکمین دوره آزمون ‌های حرفه ‌ای بازار سرمایه در روزهای هفتم و  هشتم شهریورماه جاری برگزار می شود. همچنین برای اولین بار آزمون مدیریت سبد اوراق بهادار روز چهاردهم شهریور ماه جاری به صورت الکترونیکی و فقط در تهران برگزار خواهد شد.  

 5 -در تست‌ های چهار جوابی برای هر پاسخ صحیح سه نمره مثبت و برای هر پاسخ غلط یک نمره منفی منظور خواهد شد. همچنین اگر به سوالی بیش از یک پاسخ داده شود به آن سوال یک نمره منفی تعلق خواهد گرفت.

 اگر داوطلب گزینه‌ های پاسخنامه را متفاوت از نمونه صحیح زیر پر کند، مسئولیت آن به‌عهده داوطلب است. نمونه‌ های غلط و نمونه صحیح گزینه‌ های پر شده به شرح زیر است. ضمناً از آنجا که پاسخنامه‌ها بوسیله ماشین علامت‌ خوان تصحیح می‌ شود، از کثیف کردن، تاکردن و یا گذاشتن هر گونه علامت و اثری برروی آنها خودداری شود.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24