Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به حکم قانون بودجه امسال درخصوص انتقال صندوق بازنشستگان فولاد به وزارت رفاه خواستار تسریع در اجرای آن شد.

به گزارش خانه ملت، حمید رضا فولادگر در نشست علنی امروز (سه‌ شنبه 5 شهریور) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود به بازنشستگان فولاد کشور اشاره کرد و گفت: با وجود حکم قانون بودجه امسال که دولت مکلف شده صندوق بازنشستگان صنعت فولاد را از وزارت صنایع به وزارت رفاه منتقل کند ولی این فرآیند طولانی شده و هر روز با مشکل تاخیر در پرداخت حقوق آنها مواجه هستیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه 12 استان کشور با این مسئله درگیر هستند، از وزیر رفاه و وزرای اقتصاد خواست حکم بودجه‌ای امسال را هر چه سریعتر اجرایی کنند.

وی همچنین به موضوع آب استان اصفهان اشاره کرد و توضیح داد: مهمترین مسئله استان اصفهان بحث خشکسالی‌ها است و مشکلاتی درخصوص آب شرب و آب کشاورزی و صنعتی وجود دارد ولی مطلع شدیم هیات دولت مصوبه ای درباره حل مشکل آب استان اصفهان و زاینده‌رود داشته است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: امیدواریم کارگروهی که هیات دولت مکلف کرده هر چه سریع ‌تر تشکیل شود زیرا بحث مهم آب که بیش از 6 میلیون نفر جمعیت در 3 استان را متاثر کرده مورد بهره‌مندی قرار دهد.

فولادگر همچنین به دولت درخصوص تسریع در انتخاب استاندار اصفهان توصیه کرد و گفت: باید فردی انتخاب شود که ضمن داشتن سابقه اجرایی روشن، با مشی اعتدال همراه و سازگار باشد و از مشورت نمایندگان استان نیز در این خصوص استفاده شود.

این نماینده مردم در مجلس به وزرای دولت جدید تذکر داد و بیان کرد: اگر وزرای دولت یازدهم سابقه وزارت و کار اجرایی دارند و خواهش می‌کنم در مصاحبه ‌های خود دقت بیشتری داشته باشند، زیرا برخی اقلام را نرخ گذاری کرده‌اند و عدد و رقم‌ های تعیین ‌شده که در جامعه ایجاد نگرانی می‌ کند.

فولادگر گفت: دولت در چارچوب اختیارات و برنامه ‌های خود می ‌تواند اقدام کند و آنچه مستلزم تغییر قانون است، باید در قالب لایحه آورده شود.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24