Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

مبنای مقایسه شما برای گرانی و ارزانی سرویس‌ اینترنت رایتل چیست؟ این سوالی است که مدیر عامل اپراتور سوم غلامرضا قاسمی در گفتگویی با ایسنا به آن پاسخ گفته است، او گفته: اگر مبنای مقایسه اینترنتی است که از طریق ارائه دهندگان سرویس adsl ارائه می ‌شود، طبیعی است که به دلیل اینکه شما از طریق سیم کارت رایتل این امکان را خواهید داشت که در طول گستره شبکه تحت پوشش این اپراتور با سرعت بالا حرکت کرده و همچنان به اینترنت پرسرعت متصل بمانید.

وی افزوده: خوب برخلاف سرویس های ثابت مثل adsl و وایمکس هزینه های بیشتری را در قبال این امکانات باید متقبل شوید.

به گفته او اما با مقایسه میان قیمت های ارائه شده از طریق ارائه دهندگان اینترنت ثابت با قیمت های ارائه شده توسط رایتل به روشنی در خواهید یافت که تفاوت قیمتها به اندازه امکانات اضافه آن نیست.

وی افزود: از سوی دیگر اگر مبنای مقایسه اینترنت قابل ارائه بر روی دیگر اپراتورهای موبایل است، با قاطعیت اعلام می شود با حفظ تمام ویژگی های متمایز و ویژه رایتل در قیاس با دیگر اپراتورها شامل سرعت بالا، کیفیت مناسب، اتصال همیشگی و قابلیت تحرک در سرعت بالا، قیمت اینترنت رایتل از بقیه رقبا به مراتب پایین ‌تر است.

او گفته: به هر صورت قیمت‌ های ما با آنچه اعلام شده تفاوتی ندارد و ما اجازه نداریم برای خدمات خود قیمتی بالاتر و یا پایین ‌تر از این تعرفه‌ ها را اعمال کنیم. چرا که تعرفه ‌های اصلی طبق نظر سازمان تنظیم مقررات اعلام می ‌شود و ما موظف هستیم همان تعرفه ‌ها را اعمال کنیم، اما در هر صورت بسته ‌های ما برای کاربران مقرون به صرفه است و شاید هزینه ‌ی آنها تا همان یک شانزدهم هم کمتر از اپراتور‌های دیگر باشد.

قاسمی افزود: اینترنت ما نسبت به سایر اپراتور‌ها قابل مقایسه نیست و سرعتی به مراتب بالاتر دارد. به همین دلیل اگر شما بخواهید در نظر بگیرید، بی ‌شک اینترنت رایتل به مراتب ارزان ‌تر خواهد بود.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24