Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

عصر ایران: حسن روحانی در سخنانی با اشاره به اوضاع منطقه و ابراز نگرانی و تاسف از آن گفت: شرایطی که امروز در سوریه حاکم شده و بسیاری از مردم بی گناه آن توسط عوامل شیمیایی مصدوم و یا شهید شدند و کاربرد سلاح شیمیایی را کاملاً و قویاً محکوم می کنیم.

روحانی با بیان اینکه جمهوری اسلامی خود قربانی سلاح شیمیایی است، ادامه داد: جمهوری اسلامی به جامعه جهانی توجه می دهد که همه توان خود را برای جلوگیری از کاربرد این سلاح ها در هر کجای دنیا به ویژه در سوریه به کار گیرند.

وی با بیان این که حمله هوایی اسرائیل به لبنان هم محکوم است، گفت: ناامنی ها و اقدامات تروریستی منطقه نشان دهنده آن است که دشمنان توطئه و نیرنگی برای این منطقه حساس طراحی کرده اند و این توطئه ها در سوریه و مصر بیشتر مشهود است.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه بی ثباتی منطقه تنها به سود اسرائیل و به ضرر مسلمانان است، گفت: امیدواریم با هوشیاری مردم منطقه در آینده نزدیک شاهد ثبات و آرامش باشیم.

حسن روحانی همچنین در مزار شهدای 72 تن در جمع خبرنگاران گفت: هفته دولت همواره با ارج نهادن و احترام به شهیدان بزرگوار رجایی و باهنر توام است که در سال 1360 از 7 تیر تا 8 شهریور جنایت کاران تروریست فکر کردند با شهادت مسئولین می توانند کشور را به استبداد و استعمار گذشته برسانند. اما اشتباه آنان این بود که نمی دانستند نظام وابسته به اشخاص نیست.

وی ادامه داد: مردم تفکر جمهوری اسلامی و امام خمینی را پذیرفته بودند و همچنان بر سر این تفکر و اصول ایستاده اند.

رئیس جمهور با بیان این که شهید رجایی اسوه ایستادگی، صبر، تحمل و ساده زیستی بود گفت: ما به روح بلند شهید رجایی و شهید دانشمند باهنر که سراسر زندگی شان اخلاق، ساده زیستی بود درود می فرستیم.

وی با تاکید بر این که دولت تدبیر و امید راه شهیدان باهنر و رجایی را ادامه خواهد داد، گفت: راه قانون مداری، تلاش و فداکاری و خدمت صادقانه و بی منت به مردم محور عمل این دولت است و خط فکری و سیاسی خودش را اعتدال می داند.

روحانی با بیان این که دولت شهید بهشتی را به عنوان اسوه و نمونه می شناسد، تاکید کرد: شهید بهشتی ضمن این که در مسیر تحرک انقلاب قدم بر می داشت، مدیری بود که به فکر ساختار آینده کشور بود و هموار در برابر ناملایمات و اتهامات با صبر رفتار می کرد و فردی بود که به واقع بر اساس فراجناحی عمل می کرد.

وی ادامه داد: این دولت فراجناحی بودن و اعتدال را به عنوان درسی که از شهید بهشتی گرفته می داند و به آن پایبند خواهد بود.

رئیس جمهور همچنین با بیان این که امیدواریم دولت در یک سال آینده در هفته دولت دستاوردهای یک ساله خود را به مردم عرضه کند، گفت: هفته دولت جشنواره تبلیغاتی نباید باشد بلکه باید دولت فعالیت های یک ساله خود را به نقد و ارزیابی مردم قرار دهد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24