Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

به نظر می رسد دو گروه اصولگرا و اصلاح طلب حاضر در شورای چهارم كه برخی از آنان سابقه عضویت در دوره قبلی را هم در كارنامه دارند این روزها تلاش ویژه ای در رسیدن به مصداقی واحد برای شهرداری تهران دارند.

به گزارش روزان، نزدیك شدن به روزهای آغاز به كار شورای چهارم در شهر تهران، زمزمه ها درباره انتخاب شهردار این كلانشهر را نیز گسترده تر كرده است.

در روزهای گذشته اخبار متفاوتی حاكی از  مطرح شده چهره هایی همچون معصومه ابتكار، محسن هاشمی، مصطفی سلیمی، محسن مهرعلیزاده و... از سوی اصلاح طلبان برای تصدی پست شهرداری تهران منتشر و برنامه های آنها برای اداره شهر تهران خواسته شده است.

به نظر می رسد دو گروه اصولگرا و اصلاح طلب حاضر در شورای چهارم كه برخی از آنان سابقه عضویت در دوره قبلی را هم در كارنامه دارند، این روزها تلاش ویژه ای در رسیدن به مصداقی واحد برای شهرداری تهران دارند؛ برگزاری نشست ها و هم اندیشی های این ایام نیز موید این نكته است.

بر اساس اخبار دریافتی از منابع آگاه، در تازه ترین این نشست ها كه به همت حزب جوانان ایران اسلامی برگزار شد، مباحثی در خصوص شهردار احتمالی تهران، مطرح و از جمع بندی سخنان این نشست چنین برداشت شد كه نگاه غالب شورای شهر تهران به محسن هاشمی است.

اما در حاشیه این نشست دو تن از حاضران بر این نكته تاكید داشتند كه اعضای شورا بر این موضع پای می فشارند كه افراد با سابقه شهرداری نیز نباید منفعل شده و لازم است از توانمندی هایشان استفاده شود؛ همچنان كه محسن سرخو منتخب مردم تهران در چهارمین دوره شورای شهر تهران در واکنش به موضوع توافق اصلاح طلبان و اصولگرایان روی مصطفی سلیمی گفت: مهندس سلیمی كه سابقه قابل تاملی در شهرداری دارد و شهرداری دو منطقه تهران را نیز تجربه كرده از جمله افرادی است كه باید از توانمندی های ایشان در بخش های كلیدی شهرداری استفاده كرد.

ولی الله شجاع پوریان دیگر منتخب مردم تهران در چهارمین دوره شورای شهر تهران، نیز در این خصوص متذکر شد: هرچند افرادی همچون مهندس سلیمی هنوز گزینه اصلی برای تصدی پست شهرداری تهران نیستند، اما با توجه به سوابق نامبرده در شهرداری مناطق و توانمندی هایی كه دارند لازم است از وی استفاده بهینه شود.

گفتنی است، نخستین جلسه شورای چهارم شهر تهران، 12 شهریور ماه برگزار خواهد شد و اعضاء بلافاصله برای تعیین شهردار تهران وارد شور می شوند.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24