Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

بر اساس تصمیم هیات مدیره شركت مخابرات ایران و در چارچوب مصوبه دولت دهم، از امروز عملیات اجرایی طرح هم كد سازی درون استانی تلفن ثابت در سراسر كشور آغاز و به تدریج به پایان می رسد. همچنین یكسان سازی تعرفه سیم كارت های دایمی همراه اول از امشب اعمال می شود.

با اجرای این طرح، تعداد كدهای بین شهری از حدود ۲۵۰۰ به ۳۱ كد بین استانی كاهش می یابد و تعرفه كلیه مكالمات درون استانی به صورت شهری محاسبه، كه این امر موجب كاهش هزینه مشتركان می شود. به عنوان مثال، هزینه یك دقیقه مكالمه از تهران به ورامین (دو شهر نزدیك) از ۲۱۴ ریال به ۲۶ ریال و از زابل به چابهار (دو شهر دور) از ۶۷۰ ریال به ۲۶ ریال كاهش می یابد.

نحوه جبران بخشی از كاهش درآمد مخابرات

به دنبال هماهنگی با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مورد مصوبه كمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و به منظور جبران بخشی از كاهش درآمد مخابرات بابت حذف كدهای بین شهری، ماهیانه مبلغ ۹۰۰ تومان از مشتركین به شرط اجرای طرح هم كدی دریافت می شود.

هزینه جابه جایی و بین شهری همراه اول دائمی حذف شد

شركت مخابرات ایران در اجرای مصوبه كمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، از امشب هزینه جابه جایی و بین شهری همراه اول دایمی را حذف و تعرفه یكسان را در سراسر كشور اعمال می كند.

بر اساس این گزارش؛ هزینه یك دقیقه مكالمه همراه اول دائمی به همراه اول دائمی و اعتباری (شهری و بین شهری) و تلفن ثابت، به صورت یكسان در تمام كشور ۵۹۹ ریال تعیین و از ساعت ۲۴ امشب اعمال می شود.

بدین ترتیب مشتركان سیم كارتهای دائمی شركت ارتباطات سیار ایران از مزایای زیر برای مكالمات درون اپراتوری (همراه اول و تلفن ثابت) بهره مند می شوند:

۱- حذف دو پالس هزینه جابجایی حدود ۹۰ ریال در دقیقه

۲- كاهش ۲۷ درصدی هزینه مكالمات بین شهری

۳- تماس با ۸۷ میلیون مشترك همراه اول و تلفن ثابت در سراسر ایران با یك تعرفه

در این گزارش، تعرفه هر دقیقه مكالمه برون اپراتوری مشتركین دائمی همراه اول (مكالمه با مشتركین اپراتورهای رایتل و ایرانسل)، ۶۲۵ ریال اعلام شده است.

در بخش پایانی این گزارش خاطر نشان شده است كه زمان و تعرفه یكسان سازی سیم كارت های اعتباری همراه اول، به زودی اعلام می شود. 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24