Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

مدیر عامل شركت آب و فاضلاب تهران گفت: افزایش دما موجب رشد بالای مصرف آب شده و در روزهای اخیر سرانه مصرف در تهران به مرز ۴۰۰ لیتر رسیده است.

به گزارش ایرنا، محمد پرورش با عذرخواهی از مردم مناطقی مثل افسریه به دلیل قطعی آب در روز پنجشنبه گذشته، گفت: این شركت تمام توان و تاسیسات خود را برای تولید آب به كار گرفته است، اما باید توجه داشت كه مصرف آب نیز بسیار بالا رفته است.

وی افزود: در روز پنجشنبه گذشته (سوم مرداد) مصرف آب تهران به سه میلیون و ۴۲۰ هزار مترمكعب رسید كه این میزان مصرف تاكنون در تهران بی سابقه بوده است.

مدیر عامل آب و فاضلاب استان تهران ادامه داد: سال گذشته شش روز مصرف بالای سه میلیون و ۲۰۰ هزار متر مكعب در تهران رخ داد، اما امسال تاكنون ۲۲ روز مصرف بالای سه میلیون و ۲۰۰ هزار مترمكعب و هفت روز مصرف بالای سه میلیون و ۳۵۰ هزار متر مكعب در تهران ثبت شده است.

پرورش با بیان اینكه، مصرف سرانه آب در بسیاری از كشورهای جهان ۱۰۰ تا ۱۵۰ لیتر است، گفت: افزایش دما موجب رشد بالای مصرف شده و در روزهای اخیر سرانه مصرف در تهران به مرز ۴۰۰ لیتر رسیده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو، پرورش خاطر نشان كرد: در زمان كنونی تمام تاسیسات، تلمبه خانه ها و تصفیه خانه ها در مدار استفاده است، اما باید توجه داشت كه در صورت آسیب دیدن هر یك از تاسیسات، تولید آب با مشكل مواجه می شود.

وی تصریح كرد: مصرف كنونی آب در شهر تهران بسیار بالا است و مردم باید بین ۱۰ تا ۱۵ درصد صرفه جویی كنند تا در تامین آب مشكلی ایجاد نشود.

مدیر عامل شركت آب و فاضلاب استان تهران اظهار داشت: بسیاری از نقاط تهران روز پنجشنبه با وجود دمای ۴۳ درجه قطعی آب و مشكل فشار آب نداشتند، اما در برخی از نقاط تهران به خصوص شمال غرب تهران كه آب از تصفیه خانه كن وارد می شود، افت فشار وجود داشته است.

وی همچنین از مردم افسریه به خاطر قطعی های مكرر آب در روز پنجشنبه عذرخواهی كرد و گفت: برنامه ریزی شده است كه حتی اگر هوا گرم تر نیز شود، در این منطقه مشكلی به وجود نیاید. زود: ما بحث جیره بندی را به طور كامل نفی می كنیم، زیرا وقتی بحث جیره بندی آب پیش می آید كه منابع آب وجود نداشته باشد و مجبور باشیم آن را تقسیم كنیم.

پرورش با بیان اینكه، در زمان كنونی به اندازه حجم دریاچه چیتگر، آب در تهران تصفیه و تولید می شود، بار دیگر تصریح كرد: مردم باید بین ۱۰ تا ۱۵ درصد صرفه جویی كنند تا مشكلی در آب رسانی به شهر تهران رخ ندهد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24