Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به افزایش اعتبار ایران در بانک جهانی و با تاکید بر اینکه فکر نمی کنم، غیر از تحریم مشکلی در پرداخت اقساط باشد، گفت: قطعا ایران مشکلی در پرداخت اقساط تسهیلات بانک جهانی ندارد و این شیطنت دشمن است که می خواهد با این رفتارها که عمدتا سیاسی است، وانمود کند ایران در پرداخت اقساط تسهیلات بانک جهانی عاجز است.

محمد علیپور در گفت و گو با خانه ملت، با تاکید بر این که فکر نمی کنم، غیر از تحریم مشکلی در پرداخت اقساط باشد، گفت: قطعا جمهوری اسلامی مشکلی در پرداخت اقساط تسهیلات بانک جهانی ندارد و این شیطنت دشمن است که می خواهد با این رفتارها که عمدتا سیاسی است وانمود کند ایران در پرداخت اقساط تسهیلات بانک جهانی عاجز است.

نماینده مردم ماکو، چالدران و پلدشت در مجلس شورای اسلامی، افزود: بر اساس مصوبه مجلس اعتبار بانک جهانی افزایش یافت و مانعی جز تحریم درپرداخت اقساط بانک جهانی نیست.

وی درادامه با اشاره به طرح اصلاح قانون چک ، گفت: کمیسیون اقتصادی مجلس قرار است با همکاری کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس و تشکیل کمیسیون مشترک طرح اصلاح قانون چک را بررسی کند، اما هنوزجلسات آن تشکیل نشده است.

علیپور با بیان اینکه در اصلاحات جدید تمام راهکارها پیش بینی شده است، به نقش چک درچرخه اقتصادی کشور و گرفتاری تعداد زیادی از افراد جامعه و بازاراز نواقص قانون،  افزود: نباید دسته چک به راحتی در اختیار افراد قرار گیرد، بلکه باید به هر کسی بر اساس اعتبارش چک داد که این می تواند در قالب چک های رنگی طبقه بندی شود.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: تضمین چک باید تا حدی باشد که اگر قابل وصول نشد، دریافت کننده چک بتواند ما به ازای مبلغ چک  طلب خودش را از اموال صادر کننده چک طلب کند.

نماینده مردم ماکو، چالدران و پلدشت در مجلس با تاکید بر اینکه باید دولت یازدهم کابینه‌ای متشکل از افراد توانمند و معتقد را باید تشکیل و به مردم معرفی کند، به مشکلات اقتصادی کشوراشاره کرد و افزود: تورم، نقدینگی و نوسانات ارز و طلا از عمده مشکلات جامعه در حال حاضر است، که باید در اولویت کارهای دولت یازدهم قرار گیرد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24