دنیای اقتصاد: مدیر کل دفتر صنایع ماشین سازی و نیرو محرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت درباره موضوعات مطرح شده مبنی بر تغییر پایه قیمت گذاری خودروها، اظهار کرد: خودروسازان مدعی اند که در اواخر سال 90، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان به آنها وعده داده بود که با توجه به افزایش هزینه های تولید، قیمت فروش محصولات آن ها را افزایش دهد.
کیومرث فروتنی با بیان این که در آن زمان با توجه به شرایط روز، سازمان حمایت از خودروسازان خواست افزایش قیمت ها در سال 91 و طی چند مرحله صورت گیرد، خاطرنشان کرد: بر این اساس خودروسازان مدعی اند که قیمت های پایان سال 90 که مبنای قیمت گذاری در شورای رقابت قرار گرفته، غیر واقعی و همراه با ضرر و زیان بوده است.
وی ادامه داد: بنابراین در شرایطی که در فرمول شورای رقابت قیمت های پایان سال 90 مبنای قیمت گذاری قرار گرفته است، خروجی فرمول و قیمت های به دست آمده از آن واقعی نخواهد بود.
فروتنی افزود: اخیرا جلسه ای با حضور مدیران عامل شرکت های خودروسازی و رییس شورای رقابت برگزار شد. در این جلسه این موضوع مطرح گردید و رییس شورای رقابت نیز اظهار کرد که مورد فوق الذکر را در جلسه شورای رقابت بررسی نموده و درباره آن تصمیم گیری خواهند کرد.
نظرات :
شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.