Bourse24 Ads 261
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان بانک سینا در سال 1403 به صورت 24 ساعته پاسخگوی بیش از 260 هزار تماس ورودی از سوی شهروندان و مشتریان در زمینه خدمات بانک بوده‌اند.

پاسخگویی به بیش از 260 هزار تماس در مرکز ارتباط با مشتریان بانک سینا در سال 1403

بورس24 : کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان بانک سینا در سال 1403 به صورت 24 ساعته پاسخگوی بیش از 260 هزار تماس ورودی از سوی شهروندان و مشتریان در زمینه خدمات بانک بوده‌اند.

تماس‌های برقرار شده با این مرکز به دریافت راهنمایی و اطلاعات بانکی مشتریان اختصاص یافته که نشان دهنده استقبال قابل توجه مردم به سامانه‌های‌ پاسخگویی غیرحضوری است. همچنین بیش از 21 هزار تماس خروجی مستلزم پیگیری کارشناسان مرکز بوده که به نحو مطلوب تحقق یافته است.

در این مسیر میانگین مدت زمان انتظار مشتریان در صف تنها 18 ثانیه بوده که شاخص ممتازی در شبکه بانکی به شمار می‌رود.

بر اساس بررسی‌های انجام شده حدود 70 درصد تماس نیز در حوزه بانکداری دیجیتال و خدمات غیر حضوری مرتبط با آن بوده است.

بر اساس این گزارش، از مهمترین برنامه‌های مرکز ارتباط با مشتریان بانک سینا، یکپارچه سازی کانال‌های ارتباطی با رویکرد همه جانبه نگر، استفاده از ظرفیت هوش مصنوعی و راه‌اندازی چت بات جهت پاسخگوئی هوشمند است.

منبع خبر: روابط‌عمومی بانک سینا

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید



پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 250
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 265
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 259
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24