Bourse24 Ads 236

پرداخت الکترونیک سامان با افزایش فاصله‌ از رقبا نسبت به ماه گذشته، دوباره توانست بر جایگاه نخست صنعت پرداخت ایران بایستد.

سپ با فاصله‌ از رقبا، دوباره صدرنشین صنعت پرداخت شد

پرداخت الکترونیک سامان با افزایش فاصله‌ از رقبا نسبت به ماه گذشته، دوباره توانست بر جایگاه نخست صنعت پرداخت ایران بایستد.

بنا بر آمارهای گزارش آذرماه شاپرک، پرداخت الکترونیک سامان(سپ) در شاخص سهم تعدادی و مبلغی تراکنش‌ها، به ترتیب با سهم 20.70 و 22.72 درصدی بازار پرداخت، جایگاه اول را به خود اختصاص داد و با افزایش فاصله از رقبا نسبت به ماه گذشته دوباره صدرنشین شد.

سپ در سال جاری به طور مستمر رتبه اول بازار شرکت‌های ارائه کننده خدمات پرداخت را از آن خود کرده است و آخرین گزارش شاپرک نشان می‌دهد، اختلاف سهم بازار سپ در تعداد و مبلغ تراکنش‌ها با رتبه دوم بازار در روندی صعودی به ترتیب حدود 1.82 و 3.21 درصد بوده است.

پرداخت الکترونیک سامان در آذر ماه با پوشش 20.84 درصد از بازار تراکنش‌های کارتخوان فروشگاهی، همانند ماه گذشته بالاترین سهم تعداد تراکنش‌ها را در اختیار خود دارد.

در ابزار پذیرش اینترنتی نیز سپ با پوشش 34.02 درصدی دارای بالاترین سهم بازار در مبلغ تراکنش‌ها است؛ همچنین پرداخت الکترونیک سامان در ابزار پذیرش اینترنتی با افزایش 1.61درصدی، بالاترین تفاضل را نسبت به ماه گذشته کسب کرده است.

همچنین بیشترین اختلاف بین سهم تعدادی تراکنش‌های ابزار پذیرش اینترنتی با 0.25 درصد افزایش به شرکت پرداخت الکترونیک سامان تعلق دارد.

  • سپ رکوردهای خود را جابجا کرد

سپ با پوشش 21.02 درصد از سهم بازار تعداد تراکنش‌های خرید، در آذر ماه نیز همانند ماه گذشته، رتبه اول صنعت را به خود اختصاص داده است و در واقع با 0.14 درصد رشد، رکورد قبلی خود را جابجا کرده است.

این شرکت همچنین در حوزه تراکنش‌های مانده‌گیری نیز با در اختیار داشتن 17.45درصد تراکنش‌ها، بیشترین سهم بازار را دارا است.

پرداخت الکترونیک سامان با پوشش 22.82 درصدی از بازار تراکنش‌های خرید، دارای بالاترین سهم مبلغی تراکنش‌ها در آذر ماه بوده است و همچنین بیشترین اختلاف بین سهم مبلغی تراکنش‌های خرید را با 0.93درصد افزایش در مقایسه با ماه گذشته داشته است.

  • عملکرد مثبت سپ در کاهش خطای پذیرندگی

گفتنی است بر اساس گزارش شاپرک، عملکرد بیشتر شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پرداخت و به‌ویژه شرکت پرداخت الکترونیک سامان در آذر ماه بهگونه‌ای بوده که سبب کاهش 18.47 درصدی در خطای پذیرندگی شبکه شده است.

مقایسه ماهانه عملکرد شرکت‌های PSP نشان می‌دهد، بیشترین کاهش در نسبت خطای پذیرندگی به کل تراکنش‌ها (عملکرد مثبت)، با رقمی برابر با 0.036  درصد در شرکت سپ رخ داده است که بیانگر توجه این شرکت به ارتقای کیفیت خدمات پرداخت در ایران است.

منبع خبر: روابط عمومی سپ

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 259
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 250
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24