بورس 24 - امروز چهارم آذر ماه نشست خبری تپسی با حضور خبرنگاران با موضوع مروری بر عملکرد و رشد تپسی در سال 1403 برگزار شد...
بورس24 - امروز چهارم آذر ماه نشست خبری تپسی با حضور خبرنگاران با موضوع مروری بر عملکرد و رشد تپسی در سال 1403 برگزار شد. مدیر عامل تپسی در این نشست خبری گفت: در حال حاضر در ۸ شهر به تنهایی ۷۵ درصد کل سفرهای کشور توسط تپسی رقم می خورد.
او تاکید کرد: تمرکز تپسی بر ۸ شهر کشور است. این شهرها عبارت هستند از تهران، مشهد، اصفهان، کرج، شیراز، اهواز، قم و تبریز؛
این مقام مسئول در تپسی اضافه کرد: روی ابزارهای پرداخت حتما کار خواهیم کرد، تا اینکه در چند ماهی که به پایان سال برسیم به شرایط بسیار خوبی در این مهم برسیم.
مصطفی سید حسینی در رابطه با راهکارهای فکر شده در صورت افزایش نرخ بنزین گفت: یک طیفی، از مسافران هستند، که سرویس به اشتراک گذاشتن سفر برایشان مفید خواهد بود در آن شرایط. سرویس با همسفر در همین باره تاثیرگذار خواهد بود و همچنین برای سهمیه بنزین برای رانندگان هم تلاش می کنیم.
او ادامه داد: در مشهد قطعا بالای 30 درصد سهم بازار را داریم و روندمان در این کلانشهر رو به رشد است. در تهران حداقل 26 درصد سهم بازار را داریم. در تهران از نظر تعدادی یک رشد دو برابری را داشتیم. سهم بازار تپسی در 8 شهر اول بالغ بر 23 درصد است.
به گفته وی گروه تپسی 30 درصد سهم بازار ارسال فوری مرسولات درون شهری را داراست. در تهران بلافاصله استارت زدیم برای فعال کردن رستوران های تهران در تپسی فود، این کسب و کار با عمر کم خود، توانایی این را دارد که یک حرکتی رقابتی را استارت بزند.
او گفت: تا 15 آذر امیدواریم، که از طریق سوپراپ همه کاربران به تپسی دسترسی داشته باشند. همچنین فروشگاه های برند را در تپسی شاپ فعال می کنیم و حالا هم بسیاری از فروشگاه های مطرح شهر در تپسی شاپ فعال شدند . در تپسی مارکت هدف دادن سرویس بهتر است.
وی تصریح کرد: اخیرا گزارش عملکرد تپسی منتشر شد. در سال ۱۴۰۳ عملکرد مثبتی بود و رشد خوبی را ایجاد کرد. رشد ۱۳۱ را در آبان ماه نسبت به سال گذشته تجربه کرد. این سوال مطرح شد که این رشد ناشی از چیست؟
مدیر عامل تپسی در این رابطه بیان کرد: این درآمد ریالی از فروردین ماه رشد ۶۲ درصدی را تجربه کرده و در نهایت در آبان ماه رشد ۱۳۱ درصدی را به ثبت رسانده ایم. متوسط قیمت مسافرت ها ۲۱.۲ درصد افزایش پیدا کرد. افزایش تعداد سفرها، روند رو به رشدی داشته است.
سید حسینی در رابطه با سهم بازار تپسی عنوان کرد: بر اساس دیتاهای مختلف مانند ترددهای شهری و مطالعاتی که در شهرهای مختلف انجام میدهیم، ۴۷ درصد سفرها به تهران اختصاص دارد و مشهد با ۲۰ درصد در جایگاه بعدی قرار دارد.
مدیر عامل تپسی گفت: سهم بازار تپسی در ۸ شهری که فعالیت می کند برابر با ۲۳ درصد بوده است. تپسی در مشهد بیش از ۳۰ درصد از بازار را در اختیار گرفته است. در خصوص دلیوری نیز ذیل نظر تپسی فعالیت می کند و ۳۰ درصد سهم بازار ارسال فوری مرسولات درون شهری داراست.
وی در خصوص سوپر اپلیکیشن های تپسی عنوان کرد: این مهم در سوپر اپلیکیشن قرار گرفته است. این شرکت از نام افود به تپسی فود تغییر نام داده است.
به گفته او تپسی شاپ نیز از دیگر اقدامات ۱۴۰۳ این شرکت استارت آپی است. فروشگاه های با کیفیت و برتر در این بخش اضافه خواهد شد.
او اضافه کرد: تپسی مارکت نیز با تمرکز بر سوپر مارکت های برتر محلی فعالیت خواهد کرد. تپسی دکتر نیز در مراحل پایانی لانچ شدن است. کسب و کار آخر مربوط به تپسی گاراژ است.
نظرات :
شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.