Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

بورس 24 - برنامه بازدید مدیران و اعضای هیئت مدیره‌ کانون نهاد‌های سرمایه‌ گذاری ایران، شرکت‌ های تأمین سرمایه‌ و سبدگردان با حضور و توضیحات مدیران مجموعه گروه زر در مجل تاسیسات این گروه روز گذشته به انجام رسید...

بازدید مدیران و هیات مدیره شرکت های تامین سرمایه و کانون نهادهای سرمایه گذاری از مجموعه شرکت های گروه صنعتی زر 

بورس24 - برنامه بازدید مدیران و اعضای هیئت مدیره‌ کانون نهاد‌های سرمایه‌ گذاری ایران، شرکت‌ های تأمین سرمایه‌ و سبدگردان با حضور و توضیحات مدیران مجموعه گروه زر در مجل تاسیسات این گروه روز گذشته به انجام رسید. 

مدیران حاضر در این بازدید از مجموعه تولیدی شرکت زر ماکارون، آرد زر، مجموعه زر ترابر در سایت نخست شرکت و در سایت دوم شرکت نیز از پالایشگاه غلات زر در هشتگرد، شرکت زرنام که محصولات آن تولید قند مایع، گلوکز، فروگتوز و انواع نشاسته‌ ها (دارویی، صنعتی و غذایی) است، بازدید کردند.

مدیر زرکام، در این برنامه بازدید خطاب به مدیران گفت: این مجموعه با خطوط متنوع تولید ویفر، شکلات، بیسکوییت و...، در این بخش طراحی شده با استفاده از بهترین تجهیزات اروپایی، که از نظر کیفیت در نوع خود منحصر به فرد است .

رضا مشهدی زاده معاون مالی و اقتصادی هلدینگ زر و عضو هیئت مدیره نیز گفت: فرصتی برای مجموعه زر به وجود آمد که مدیران عامل و اعضای محترم هیئت مدیره‌ شرکت های مطرح و فعال در بازار سرمایه در مجموعه گروه زر حضور پیدا کردند و از مجموعه شرکتهای  تولیدی شرکت زر ماکارون، آرد زر، مجموعه زر ترابر در سایت نخست شرکت و در سایت دوم شرکت نیز از پالایشگاه غلات زر در هشتگرد، شرکت زرنام که محصولات آن تولید قند مایع، گلوکز، فروگتوز و انواع نشاسته‌ ها (دارویی، صنعتی و غذایی) را بازدید کردند.

5

وی تصریح کرد: همچنین از مجموعه زرکام و پروژه‌ های در حال احداث مجموعه دیدن به عمل آمد و سایت سوم زر در واقع سایت شهرک صنعتی زر هست که در حال بهره برداری و فرصت‌های سرمایه‌گذاری‌های خوبی را در آن خواهیم داشت.  یکی از آن فرصت‌ ها در بحث خودرو میباشد که در آنجا در حال پیگیری و انجام موضوعات آن هستیم . 

او ادامه داد: فرصت خوبی بود که دوستان از مجموعه‌ زر بازدید کردند و تعامل خوبی با مدیران، تأمین سرمایه‌ ها ایجاد شد.

وی تاکید کرد: نکاتی که در خصوص تأمین سرمایه از طریق اوراق و سایر موضوعات بود با دوستان به اشتراک گذاشتیم و مدیران شرکت‌ های تأمین سرمایه و سبدگردان‌ ها نیز در خصوص فعالیت‌ ها و توسعه شرکت نگاه خوبی داشتند.

این مقام مسئول در مجموعه گروه زر اضافه کرد: امیدوار هستیم که دفعات دیگری هم بتوانیم، برای فعالین بازار سرمایه فرصت‌ های این چنینی را ایجاد کنیم تا از نزدیک بتوانند توسعه و انجام کار‌ها را رصد کرده و پیشنهادات خود را جهت بهتر انجام شدن کارها به ما ارائه کنند. 

وی در رابطه با عرضه اولیه شرکت زرنام در بازار سرمایه این‌ گونه گفت: مجموعه زرنام، مجموعه بسیاری خوبی است که با ظرفیت ۳ برابر تولید و فروش شرکت گلوکوزان به فعالیت می‌ پردازد. این مقایسه نسبت به شرکت مشابه در این صنعت است. پذیرش این شرکت انجام شده است و بحث عرضه آن به سازمان بورس و فضای کنونی بازار بستگی دارد که اگر بازار از این فضا خارج شود عرضه آن انجام خواهد شد.

مشهدی زاده در خصوص بازار هدف صادراتی زر ماکارون گفت: بیشتر بازار هدف کشور‌های حاشیه خلیج فارس و آفریقا هست که صادرات به آنجا صورت می‌ گیرد. با توجه به برنامه‌ ها و فرصت‌ هایی که از گذشته وجود داشته کشور‌های دیگر نیز در برنامه هستند.

 

 2

3

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 252
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 250
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24