Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

شرکت صنایع فولاد کردستان از نهایی شدن قرارداد با یک تکنولوگ اروپایی خبر داد.

پیشرفت ۳۸ درصدی پروژه آهن اسفنجی بیجار؛ فولاد کردستان در مسیر توسعه

بورس24 : شرکت صنایع فولاد کردستان از نهایی شدن قرارداد با یک تکنولوگ اروپایی خبر داد.

این شرکت در مرداد ماه۱۳۹۷ به ثبت رسیده و قرار است با اجرای یک واحد تولید آهن اسفنجی با ظرفیت ۱.۶ میلیون تن در سال در شهرستان بیجار و همچنین یک واحد فولاد سازی و نورد پیوسته ورق گرم فولادی با ظرفیت ۱ میلیون تن در سال در شهرستان قروه، تکمیل کننده زنجیره ارزش فولاد در استان کردستان باشد.

برآورد هزینه این دو عملیات بالغ بر ۲۰۰۰۰ میلیارد تومان است که با سهم ۴۴درصدی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو) و سهم ۵۶درصدی هلدینگ سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات(ومعادن) مراحل اجرایی خود را طی می‌کند.

در جلسه بررسی عملکرد شرکت صنایع فولاد کردستان که در محل هلدینگ “ومعادن” برگزار شد، آخرین وضعیت پروژه‌های مهم این شرکت مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

در این جلسه که با حضور دکتر قائمی‌راد، معاون برنامه‌ریزی و امور شرکت‌های هلدینگ «ومعادن»، مدیرعامل، معاونین و مدیران شرکت صنایع فولاد کردستان، نمایندگان پیمانکار و مشاور پروژه برگزار شد، گزارشی جامع از پیشرفت پروژه آهن اسفنجی بیجار ارائه گردید.

بر اساس این گزارش، پروژه آهن اسفنجی بیجار با سرعت قابل قبولی در حال انجام است و انتظار می‌رود در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد، همچنین، پیشرفت فیزیکی تجمیعی این پروژه در حال حاضر به ۳۸ درصد رسیده است.

در ادامه جلسه، دکتر رستمی، مدیرعامل شرکت فولاد کردستان گزارشی تفصیلی از وضعیت پروژه فولادسازی قروه ارائه کرد.

وی ضمن اشاره به مشکلات و موانع پیش روی این پروژه، از نهایی شدن قرارداد با یک تکنولوگ اروپایی برای تهیه اسناد مهندسی و ساخت تجهیزات خبر داد که این اتفاق، گامی مهم در جهت پیشرفت این پروژه پیشران کشور محسوب می‌شود.

در بخش دیگری از این جلسه، سایر موضوعات و موانع پیش روی پروژه‌های شرکت مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و راهکارهای مناسبی برای رفع آن‌ها ارائه شد؛ در این راستا، دکتر قائمی‌راد، معاون برنامه‌ریزی و امور شرکت‌های هلدینگ «ومعادن» بر اهمیت عملیاتی کردن این راهکارها و قرار گرفتن پروژه‌ها در مسیر پیشرفت مستمر تاکید ویژه داشت.

با توجه به گزارش‌های ارائه شده در این جلسه، می‌توان گفت شرکت صنایع فولاد کردستان با جدیت و پشتکار در جهت تحقق اهداف خود حرکت می‌کند و با به ثمر نشستن طرح‌های مهم این مجموعه در آینده‌ای نزدیک، نقش مهمی در توسعه صنعتی استان کردستان و کشور ایفا خواهد نمود.

منبع خبر: روابط عمومی ومعادن

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 250
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24