گلدیران در روز شنبه ۲۸ مهرماه ۱۴۰۳، در مراسم تقدیر از برندهای محبوب ایرانی در مرکز همایشهای بینالمللی سازمان صدا و سیما، بار دیگر قدرت خود را در خدمات پس از فروش و همچنین سه دسته مهم از محصولات خود به نمایش گذاشت. این مجموعه موفق شد با برند محبوب جیپلاس، تندیس زرین بهترین خدمات پس از فروش و رتبه اول محبوبیت در سه دسته محصول تلویزیون، ماشین ظرفشویی و گوشی موبایل را کسب کند.
گلدیران در روز شنبه ۲۸ مهرماه ۱۴۰۳، در مراسم تقدیر از برندهای محبوب ایرانی در مرکز همایشهای بینالمللی سازمان صدا و سیما، بار دیگر قدرت خود را در خدمات پس از فروش و همچنین سه دسته مهم از محصولات خود به نمایش گذاشت. این مجموعه موفق شد با برند محبوب جیپلاس، تندیس زرین بهترین خدمات پس از فروش و رتبه اول محبوبیت در سه دسته محصول تلویزیون، ماشین ظرفشویی و گوشی موبایل را کسب کند.
یازدهمین دوره سالانه نظرسنجی برند محبوب مصرفکنندگان، به عنوان گستردهترین نظرسنجی مردمی برای انتخاب برندهای محبوب ایرانی سال 1403 با حضور بالغ بر 1500 برند ایرانی در بیش از 100 گروه کالا و خدمات، از ابتدای خرداد تا 31 شهریورماه 1403 برگزار و در مجموع تعداد 2.083.112 رای مردمی در این نظرسنجی ثبت گردید. با توجه به اتمام دوره نظرسنجی و مشخص شدن نتایج نظرسنجی براساس آرای مردمی، دبیرخانه جشنواره برندهای محبوب ایرانی منتخب را، مبتنی بر نتایج این نظرسنجی، در مراسم روز شنبه معرفی نموده و زمینه قدردانی از این برندهای معتبر و خوشنام را به عنوان برندهای محبوب ایرانی سال 1403 فراهم آورد.
این موفقیت، نشاندهنده جایگاه ویژه گلدیران و جیپلاس در دل مصرفکنندگان ایرانی است. اهمیت رای و نظر مردم برای مجموعه گلدیران نیز نمایان بوده است.
به طوری که در این مراسم اعضای هیئت مدیره گروه گلدیران، دکتر فرزام زمانی مدیر اجرایی گروه گلدیران، مهدی فرجی مدیر عامل شرکت مشتریان گلدیران، حسین دیلمی و حسین تنهایی نیز شرکت کردند و با حضور بر روی صحنه، 4 تندیس تعلق گرفته به گروه گلدیران را دریافت نمودند.
حسین دیلمی در پاسخ به سوال خبرنگار بورس24 مطرح کرد: «ما به عنوان یک شرکت بورسی، هر سهامدار را به عنوان شریک در مسیر پیشرفت خود میبینیم. تمرکز ما بر حداکثر کردن بازدهی از طریق بهبود و گسترش مستمر سبد محصولات و ارائه خدمات جدید است. ما به ارتباط شفاف و استراتژیهای بلندمدتی که نهتنها باعث افزایش قیمت سهام میشوند، بلکه ارزش پایدار برای همه ذینفعان ایجاد میکنند، معتقدیم.»
دکتر فرزام زمانی مدیراجرایی گروه گلدیران در حاشیه این مراسم مطرح کرد: «عملکرد مالی قوی و رشد مداوم سهم بازار ما، گواه تلاشهای بیوقفه گروه گلدیران است. ما همانطور که برای نوآوری بیشتر تلاش میکنیم، اطمینان داریم که سهام ما همچنان یک دارایی ارزشمند برای سرمایهگذاران در بلندمدت باقی خواهد ماند.»
مراسم تقدیر از برندهای محبوب ایرانی در سال ۱۴۰۳، فرصتی بود برای نمایش رقابت فشرده میان برندهای برتر کشور. در این رویداد، بیش از ۱۰۰ گروه کالا و خدمات، از محصولات خانگی گرفته تا فناوری و ارتباطات، شرکت داشتند. این رقابت نهتنها فرصتی برای ارتقاء سطح کیفیت محصولات و خدمات بود، بلکه نقش مهمی در افزایش اعتماد عمومی به برندهای ایرانی و تقویت اقتصاد ملی ایفا کرد.
نظرات :
شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.