Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

بسیاری از کسانی که قصد ورود به دنیای واردات و صادرات کالا را دارند، گمان می‌کنند که باید سرمایه بسیاری زیادی داشته باشند و معمولا شناخت خوبی از بازار فروش انواع کالاها در داخل ایران ندارند. اما باید گفت که تنها با 300 میلیون هم می‌توان به واردات کالا از چین پرداخت.

واردات کالا از چین تنها با " 300 میلیون سرمایه"

چین به دلیل تنوع محصولات، کیفیت بالا و قیمت مناسب مقصدی جذاب برای واردکنندگان است و می‌توان بسیاری از کالاهای کوچک اما پرفروش در داخل ایران همچون قاب و گلس گوشی را به صورت قانونی وارد کشور کرد.

پس اگر می‌خواهید با کالاهای پرسود اما نه چندان گران آشنا شوید و شناخت بیشتری بر بازار چین و شیوه واردات و حمل و ترخیص آن‌ها به دست آورید، این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

واردات از چین با سرمایه کم؛ آیا ممکن است؟

برای شروع این مسیر باید کالاهایی را انتخاب کنید که حاشیه سود بالایی داشته باشند و مشتریان زیادی در داخل کشور آن را بخواهند. همچنین حجم و وزن کم محصولات می‌تواند هزینه‌های حمل و نقل را کاهش دهد و چند قدم شما را جلو بیندازد.

یک نکته مهم را فراموش نکنید و آن تعرفه گمرکی و حقوق ورودی کالای وارداتی است. برای مثال برخی از کالاها به خاطر سیاست‌های دولتی و حمایت از تولید داخل حقوق ورودی 55 درصد دارند که هر چه قدر هم مشتری در داخل کشور داشته باشد، هزینه ترخیص و امور گمرکی آن بسیار بالا می‌رود و این مسئله اصلا برای کسانی که سرمایه بالایی ندارند، مناسب نیست.

برای آنکه بهتر متوجه این موضوع شوید، می‌توانید از سامانه مقررات تجاری کمک بگیرید. به راحتی می‌توانید در این سامانه ثبت نام کنید و با استفاده کد تعرفه گمرکی کالا و یا درصورت نداشتن HS code کالا، آن را در بخش دیگر سامانه شرح و توضیح دهید تا هم کد تعرفه فعال آن نمایش داده شود و میزان حقوق ورودی کالا را نیز مشخص گردد.

برای مثال کد تعرفه گمرکی قاب و گلس گوشی 39269099 و حقوق ورودی آن 5 درصد است. این ویژگی‌ها نشان از آن دارد که با سرمایه کمی مانند 300 میلیون می‌توان مقدار خوبی قاب و گلس انواع گوشی‌های بازار را وارد کرد و به فروش رساند.

+15 کالای پرسود برای واردات از چین با سرمایه کم

با توجه به اینکه بازار ایران همواره به دنبال کالاهای جدید و باکیفیت با قیمت مناسب است، واردات از چین می‌تواند فرصت خوبی برای کسب درآمد باشد. در ادامه 10 کالایی را معرفی می‌کنیم که با سرمایه کم می‌توانید از چین وارد کنید و سود خوبی کسب نمایید. فقط انتخاب محصول مناسب به عوامل مختلفی از جمله میزان سرمایه، شناخت بازار هدف، ترجیحات مشتریان و روندهای بازار بستگی دارد و باید به این نکات نیز توجه کنید.

1)کالاهای دیجیتال و الکترونیکی

به دلیل رقابت شدید در بازار چین، این کالاها معمولاً با قیمت‌های بسیار مناسبی تولید می‌شوند که امکان کسب حاشیه سود خوبی را فراهم می‌کند. همچنین با توجه به سرعت بالای تغییرات در فناوری، تقاضا برای این محصولات همواره بالا است و هزینه‌های حمل و نقل این کالاها نسبت به کالاهای حجیم کمتر است.

2)لوازم جانبی موبایل:

 قاب گوشی، محافظ صفحه، شارژر، هدفون و هدفون‌های بلوتوث از جمله کالاهایی هستند که همیشه تقاضا دارند و حاشیه سود بالایی دارند. حال در ادامه برخی از محصولات این دسته را معرفی می‌کنیم:

3)ساعت‌های هوشمند:

ساعت‌های هوشمند با برندهای مختلف و قیمت‌های متنوع، گزینه مناسبی برای واردات هستند.

4)گجت‌های کوچک و کاربردی:

پاور بانک، اسپیکر بلوتوث کوچک، چراغ قوه‌های جیبی و ... از جمله کالاهایی هستند که حجم کمی دارند و به راحتی قابل حمل هستند.

واردات

5)کالاهای مد و فشن

همانطور که می‌دانید مد و فشن به سرعت تغییر می‌کند و این به معنای تقاضای مداوم برای محصولات جدید است. فکرش را بکنید با تغییر فصل‌ها، تقاضا برای انواع مختلف لباس‌ها تغییر می‌کند که فرصت‌های فروش متنوعی را ایجاد می‌کند. پس همواره از آخرین ترندهای مد آگاه باشید و کالاهایی را انتخاب کنید که مورد توجه مشتریان قرار می‌گیرد. از طرف دیگر، لباس‌ها، کیف و کفش حجم و وزن کمی دارند که هزینه‌های حمل و نقل را کاهش می‌دهد. در ادامه برخی از آن‌ها را معرفی می‌کنیم:

6)لباس‌های زنانه:

 لباس‌های زنانه با طرح‌ها و مدل‌های متنوع، همیشه در بازار تقاضا دارند.

7)عینک‌های آفتابی:

 عینک‌های آفتابی با برندهای مختلف و مدل‌های متنوع، به خصوص در فصل تابستان، فروش خوبی دارند.

8)کیف و کفش:

کیف‌های دستی، کیف‌های کوله پشتی و کفش‌های اسپرت و مجلسی از جمله کالاهایی هستند که با سرمایه کم می‌توان آن‌ها را وارد کرد.

9)کالاهای خانگی و دکوراسیون

این کالاها به دلیل استفاده روزمره در خانه‌ها، همیشه تقاضا دارند و از ظروف آشپزخانه گرفته تا لوازم تزئینی همه چیز را دربرمی‌گیرد و می‌توان سلایق و نیازهای گوناگونی را پوشش داد. معمولا نیز این کالاها با قیمت‌های مناسبی قابل تهیه هستند. بهترین کالاهای این دسته عبارتند از:

10) لوازم آشپزخانه:

ظروف یکبار مصرف، وسایل آشپزی کوچک، ظروف پذیرایی و ... از جمله کالاهایی هستند که همیشه مورد نیاز هستند.

11)لوازم تزئینی:

شمع، گلدان، تابلو و ... از جمله کالاهایی هستند که برای دکوراسیون خانه استفاده می‌شوند.

12) لوازم بهداشتی:

 مسواک، خمیردندان، شامپو و ... از جمله کالاهایی هستند که همیشه در بازار تقاضا دارند.

13)کالاهای مرتبط با کودکان و نوزادان

همانطور که می‌دانید نیازهای کودکان و نوزادان همواره ثابت است و این به معنای تقاضای پایدار برای این محصولات است. چراکه والدین همیشه به دنبال بهترین محصولات برای فرزندان خود هستند و حاضرند هزینه بیشتری برای محصولات باکیفیت و ایمن پرداخت کنند. معمولاً نیز حاشیه سود خوبی روی این محصولات وجود دارد، مخصوصاً اگر برندهای کمتر شناخته شده اما باکیفیت را انتخاب کنید.

14) لوازم بهداشتی کودک :

 شامپو بچه، لوسیون، پودر بچه، پوشک، دستمال مرطوب و ... این محصولات همیشه تقاضا دارند و حاشیه سود خوبی دارند.

15) لوازم خواب کودک :

ملحفه، روبالشی، پتو، بالش و تشک‌های مخصوص کودک.

16) لوازم تغذیه کودک :

 شیشه شیر، نی، صندلی غذا، پستانک و ...

17) لوازم حمام کودک :

وان کوچک، صندلی حمام، اسباب‌بازی‌های حمام و ...

18) لوازم حمل و نقل کودک :

کالسکه، کریر، صندلی ماشین کودک.

واردات

نکات طلایی درباره واردات از چین با سرمایه کم

واردات از چین می تواند راهی عالی برای کسب درآمد باشد، اما می تواند چالش برانگیز نیز باشد. اگر با سرمایه کم شروع می کنید، مهم است که باهوش باشید و با دقت برنامه ریزی کنید. در ادامه چند توصیه برای واردات از چین با سرمایه کم آورده شده است:

  • محصولی پیدا کنید که تقاضای زیادی برای آن وجود دارد.
  • از فروشنده‌های مطمئن کالای خود را خریداری کنید.
  • از هزینه‌های اضافی خودداری کنید.
  • با یک شرکت حمل و نقل معتبر همکاری کنید.

فراموش نکنید که مسئله حمل و نقل و ترخیص محموله وارداتی بسیار اهمیت دارد. به صورت کلی شما دو گزینه پیش روی خود دارید؛ یا باید از حمل هوایی استفاده کنید یا دریایی. برای تشخیص این مسئله نیز باید به بودجه و زمان‌بندی خود و نوع کالای وارداتی توجه کنید. همچنین شرکت‌های حمل و نقل بین المللی معتبر می‌توانند به شما در این عرصه کمک کنند و بارتان را در سریع‌ترین زمان و ایمن‌ترین شکل ممکن به گمرکات ایران برسانند.

پست بین المللی پی اس پی اکسپرس یکی از شرکت‌های فعال در صنعت حمل و نقل بین المللی است که در شهر شنزن چین دفتر نمایندگی دارد و می‌تواند خدمات متنوعی در حوزه حمل بار از چین به ایران و ترخیص کالا از گمرک ارائه دهد.

منبع خبر: اطلاع رسانی تبلیغی

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 250
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24