Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

در چهارمین جشنواره روابط عمومی و مسوولیت اجتماعی با عنوان «برند خوب»، نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور موفق به دریافت بالاترین نشان مسوولیت اجتماعی ایران شد...

برترین نشان مسوولیت اجتماعی به همراه اول رسید

بورس24 - در چهارمین جشنواره روابط عمومی و مسوولیت اجتماعی با عنوان «برند خوب»، نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور موفق به دریافت بالاترین نشان مسوولیت اجتماعی ایران شد.

چهارمین دوره جشنواره روابط عمومی و مسوولیت اجتماعی (برند خوب) عصر روز سه شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ با حضور سازمان ها، شرکت های پیشرو در حوزه مسوولیت اجتماعی و محمدجعفر قائم پناه، معاون اجرایی رییس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری به عنوان مهمان ویژه در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، پس از سخنرانی کوتاه هوشمند سفیدی دبیر جشنواره و رییس خانه روابط عمومی ایران، پیام ناتاشا پاولوویچ رییس انجمن بین المللی روابط عمومی (IPRA) قرائت شد.

ناتاشا پاولوویچ در بخشی از پیام خود با تاکید بر این که توسعه اقتصادی نباید موجب تخریب محیط زیست شود، از مسئولان حوزه ارتباطات خواست که مسوولیت اجتماعی خود را در زمینه تغییرات اقلیمی عملی کنند و برنامه ریزی های جدیدی در این زمینه داشته باشند. 

وی تأکید کرد که تنها با تکیه بر ابزارهای ارتباطی و روابط عمومی، می توان از این مسئله جلوگیری کرد.

این جشنواره که با هدف ترویج فرهنگ مسوولیت اجتماعی و اهمیت آن برگزار می شود، تقدیر از سازمان های فعال در این حوزه را در سه سطح «در حال رشد»، «رشد یافته» و «پیشرو» انجام می دهد.

بر اساس تعریف جشنواره، «مسوولیت اجتماعی» یکی از مفاهیم بنیادی سرآمدی است که معمولاً پیاده سازی آن بر عهده روابط عمومی است. روابط عمومی سرآمد فراتر از وظایف سازمانی خود عمل کرده و به عنوان یک شهروند مسئول سازمانی به عملکردی فراتر از چارچوب های سازمانی فکر و به سازمان کمک می کند تا با انسجام و قاطعیت بیشتر به سوی سرآمدی و اجرای مسوولیت اجتماعی حرکت کند.

مسوولیت اجتماعی شرکت ها که به بررسی نقش و تعهدات آنها در اجتماع و رعایت ارزش های اخلاقی می پردازد؛ از طریق کمک به جامعه به مسوولیت حفظ استانداردهای زندگی در آن محیط توجه دارد و با اتخاذ تاکتیک های لازم و حمایت هایی فراتر از الزامات قانونی به رشد و توسعه جامعه محل فعالیت خود کمک می کند.

در همین راستا، همراه اول به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور که فعالیت های مسوولیت اجتماعی خود را در سه محور «حمایتگری و اسپانسری»، «فعالیت های بشردوستانه» و «محیط زیست» تعریف کرده است، موفق به کسب دو نشان برتر در این جشنواره شد.

هیات داوران جشنواره به پاس برنامه ریزی، اجرا و توجه ویژه مدیریت ارتباطات همراه اول به مسوولیت اجتماعی، نشان عالی مسوولیت اجتماعی را به این شرکت اعطا کرد.

همچنین هیات داوران به دلیل اهتمام مدیرعامل همراه اول در ترویج مسوولیت اجتماعی، نشان «سفیر مسوولیت اجتماعی» را نیز به مهدی اخوان بهابادی تقدیم کرد.

منبع خبر: به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 250
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24