Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

کمپین گروه زر با این اقدام سعی دارد محصولات محبوب این شرکت و فعالیت‌های آن  را معرفی کند و مصرف کنندگان را از...

آغاز به کار کمپین محصولات کانفکشنری گروه زر

بورس24 -کمپین محصولات کانفکشنری گروه زر ، با نشان تجاری THE KING OF TASTE، که نمای خیره‌کننده‌ای در شهر تهران ساخته، آغاز شده و محصولات جدیدش را در معرض دید همگان قرار داده است.

کمپین گروه زر با این اقدام سعی دارد محصولات محبوب این شرکت و فعالیت‌های آن  را معرفی کند و مصرف کنندگان را از عرضه متنوع و نوین محصولات خود آگاه سازد.

 این گروه با هدف معرفی بهتر و افزایش آگاهی مصرف کنندگان محصولات کانفکشنری گروه زر ، با اکران هم زمان بیش از 60 بیلبورد در مناطقی از تهران و با چهار برند محبوب تریپرز، وینکرز، بیس‌باکس و هانیپرز در دو گروه محصولی کیک و ویفر کارش را  شروع کرده است.

این کمپین  یک ماهه تا تاریخ 17 آبان ماه 1403 در فضاهای متفاوتی اجرا و شروعی جدید برای ارائه تصویری تازه از این محصولات در ذهن مخاطبین است.

مخاطبان و علاقمندان به محصولات کانفکشنری گروه زر با دنبال کردن صفحه اینستاگرام هر برند شناخت بیشتری از محصول و برنامه‌های اجرایی خلاقانه آن پیدا می کنند و درکنار این آگاهی می توانند با شرکت در مسابقه طراحی شده دراین کمپین از جوایز ویژه‌ای آن نیز برخوردار شوند.

شرکت زرکام که زیرمجموعه گروه صنعتی و پژوهشی زراست، خود جز بهترین ها و بزرگترینهای تولید کانفکشنری در منطقه است و درکنار شکست انحصار برندهای خارجی فعال در صنعت شیرینی، سطح رقابت بین تولیدکنندههای داخلی را نیز ارتقا داده و باکیفیتترین محصولات را با قیمت مناسب راهی بازار می کند.

این شرکت  با هدف ارتقای سطح کیفی صنعت شیرینی و شکلات در کشور، با معرفی 400 محصول قدم به میدان گذاشته و تا به امروز، یکی از موفقترین تولیدکنندهها در این زمینه به‌شمار میرود.

تمامی محصولات کانفکشنری گروه زر شامل ویفرهای وینکرزو تریپرز، بیسکویتهای بیس باکس، لایت کیک هانیپرز و سایر محصولات می‌تواند به عنوان یک میان‌وعده عالی با طعم خاص‌تر از آنچه تابه حال تجربه کرده‌اید، انتخاب شود.

 کیفیت بالای این محصولات برای بخش بزرگی از جامعه ثابت شده و در سبد خرید گروه‌های مختلفی از افراد در سنین و ذائقه‌های مختلف قرارگرفته است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات و شرکت در مسابقه این کمپین، می توانند نام محصول را در کنار عبارت official به صورت نمونه هانیپرز جستجو کنند. 

منبع خبر: بنا بر گزارش روابط عمومی گروه زر

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 250
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24