Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری غدیر، تکالیف مهمی برای معاونین و مدیران 7 هلدینگ‌ و با هدف توسعه پایدار وغدیر اعلام کرد. مجید هدایت مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری غدیر در نخستین نشست با معاونین گروه و مدیران عامل هلدینگ‌ها با اشاره به به برنامه‌های راهبردی و استراتژیک در مدیریت جدید وغدیر گفت: ضمن تأکید بر مزیت‌های رقابتی ایران در حوزه‌های نفت و گاز، پتروشیمی، معدن و صنایع معدنی و پیشگامی دنیای پلتفرم‌ها و فناوری‌ها در بسیاری از کسب و کارها، ایجاد توازن و تناسب استراتژیک در سبد سرمایه گذاری هلدینگ غدیر لازم و ضروری است.

تکالیف مدیرعامل جدید «وغدیر» برای معاونین و مدیران 7 هلدینگ‌

بورس24 : مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری غدیر، تکالیف مهمی برای معاونین و مدیران 7 هلدینگ‌ و با هدف توسعه پایدار "وغدیر" اعلام کرد.

مجید هدایت مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری غدیر در نخستین نشست با معاونین گروه و مدیران عامل هلدینگ‌ها با اشاره به به برنامه‌های راهبردی و استراتژیک در مدیریت جدید "وغدیر" گفت: ضمن تأکید بر مزیت‌های رقابتی ایران در حوزه‌های نفت و گاز، پتروشیمی، معدن و صنایع معدنی و پیشگامی دنیای پلتفرم‌ها و فناوری‌ها در بسیاری از کسب و کارها، ایجاد توازن و تناسب استراتژیک در سبد سرمایه گذاری هلدینگ غدیر لازم و ضروری است.

اهمیت ثروت سهامداران و چند تکلیف مهم 7 هلدینگ‌ "وغدیر"

وی بر ایجاد ثروت برای سهامداران در جهت ایفای نقش کلیدی در توسعه اقتصادی تاکید کرد و افزود: اجرای منویات توسعه‌ای دولت در این خصوص حائز اهمیت خواهد بود و به همین منظور بایسته و شایسته است بیانیه سیاست سرمایه گذاری (IPS) و استراتژی دارایی از سوی هلدینگ‌ها تهیه و تدوین شود.

این مقام مسئول به تجربه‌های مدیریتی پیشین در صنایع مختلف بر اهمیت تدوین نقشه راه و سند استراتژیک اشاره کرد و گفت: تمام هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه مکلفند سند برنامه‌ریزی استراتژیک را تدوین کرده و به تصویب ارکان راهبری شرکت رسانده و تا پایان سال جاری ارائه دهند.

هدایت با تاکید بر شفافیت و انضباط مالی در عملکرد و اقدامات مدیران ستاد و هلدینگ‌ها گفت: این سند میثاق نامه مشترک مدیران عامل هلدینگ‌ها و هیات مدیره شرکت‌های تابعه با گروه غدیر و تمام ذینفعان خواهد بود.

وی بر رعایت قوانین و مقررات حاکمیت شرکتی، قوانین تجارت و استانداردهای حسابداری تاکید و تصریح کرد: با عنایت به وجود سهامداران از طیف‌های مختلف بازنشستگان و همچنین به منظور پاسخگویی مناسب و مطلوب تمام ارکان، شرکت‌ها و هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه، برخورداری از بالاترین رتبه شفافیت و انضباط مالی یک اصل ضروری است.

اصل و اساس تمام برنامه‌های هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه

هدایت با تاکید بر اهمیت توسعه پایدار در سبد سرمایه گذاری گروه غدیر، فلسفه وجودی غدیر را ایفای نقش پیشگامی در تحقق توسعه بنیادی در کشور دانست و افزود: از گروه و تمام هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه انتظار می رود توسعه یکپارچه و پایدار در سرمایه گذاری، توسعه تکنولوژیکی همچنین توسعه فرایندهای عملیاتی و مدیریتی را به عنوان اصل و اساس تمام برنامه‌های خود قرار دهند.

تجهیز همه شرکت ها به سامانه‌های هوشمند

وی با اشاره به ضرورت و اهمیت فناوری و دانش هوش مصنوعی در دنیای کسب و کار، توضیح داد: امروزه لزوم ایجاد زیرساخت‌های نرم‌ افزاری و سخت افزاری جهت استقرار سیستم‌ها، پیاده سازی حاکمیت شرکت هوشمند، افزایش بهره وری، چابک سازی و انعطاف پذیری سازمانی به منظور افزایش هوش رقابتی حائز اهمیت است. در همین راستا تمام هلدینگ‌ها و شرکت سرمایه گذاری غدیر به سامانه‌های هوشمند یکپارچه مدیریتی و عملیاتی تجهیز خواهند شد.

هدایت در پایان اعلام کرد: یکی از دلایل ایجاد هلدینگ‌ها، توسعه هم افزایی و سودآوری در زنجیره بین ارزشی بین هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه است و هلدینگ غدیر به عنوان یکی از بزرگترین هلدینگ‌های چند رشته‌ای ایران باید سند توسعه هم افزایی را تدوین و اجرا کند و بر این اساس "کمیته هم افزایی" تمام اقدامات لازم در خصوص هم افزایی دارایی ارزش اقتصادی را پیگیری و نهایی خواهد کرد.

منبع خبر: بورس پرس

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 250
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24