Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

امروز همزمان با برگزاری مراسم روز جهانی استاندارد، با شعار استانداردها، مشارکت مردمی، جهش تولید و توسعه اقتصادی و با حضور مهدی اسلام پناه معاون رئیس جمهور و...

زر برای چهارمین بار نشان ملی استاندارد ایران را کسب کرد

بورس24 - زر برای چهارمین بار نشان ملی استاندارد ایران را برای تولید ماکاررونی با کیفیت و کنترل شده بدست آورد و به عنوان واحد نمونه معرفی شد. 

امروز همزمان با برگزاری مراسم روز جهانی استاندارد، با شعار "استانداردها، مشارکت مردمی، جهش تولید و توسعه اقتصادی" و با حضور مهدی اسلام پناه معاون رئیس جمهور و صمد حسن زاده رئیس سازمان ملی استاندارد ایران ، هلدینگ زر که پیش از این نیز سه دوره موفق به کسب نشان ملی استاندارد ایران شده بود برای چهارمین بار به صحنه فرا خوانده و به عنوان واحد نمونه استاندارد کشور در حوزه تولید ماکارونی  معرفی شد.

این هلدینگ همچنین در حوزه مدیریت کنترل کیفیت محصولات نیز موفق به کسب عنوان واحد نمونه کشوری شد. آرش سلطانی مدیرعامل هلدینگ و خانم راستگو مدیر کنترل کیفیت زر ماکارون 2 لوح و 2 نشان از این مراسم دریافت کردند.

هلدینگ زر به دلیل رعایت شاخص های تعریف شده سازمان استاندارد ایران حائز 120 امتیاز در زمینه های چون؛ استمرار در حفظ شاخصه های نشان ملی استاندارد برای فرآورده مورد ارزیابی ، دارا بودن آزمایشگاه و صادرات فرآورده مذکور شد. شایان ذکر است برخی شرکت های تابعه هلدینگ زر در این سه مورد بیشترین امتیاز ها را بدست آورده اند.

از جمله دیگر شاخص هایی که این مجموعه ی تولیدی بزرگ و نمونه توانسته امتیاز درخشانی در آن بخش کسب کنند می توان به  دارا بودن گواهینامه‌های سیستم مدیریت معتبر در سطوح ملی و بین المللی،  دانش بنیان بودن واحد تولیدی، کنترل کیفیت، مشارکت واحد تولیدی در دبیری، تدوین یا تجدید نظر استاندارهای ملی در رشته صنایع مرتبط، مشارکت واحد تولیدی به عنوان مسئول پروژه در تدوین استانداردهای بین المللی یا منطقه ای و یا مدیریت دبیرخانه اصلی کمیته فنی سازمان استاندارد بین المللی یا منطقه ای در رشته صنعتی مربوط، دارا بودن پروانه استاندارد تشویقی، تعداد کل پروانه های کاربرد علامت استاندارد اجباری برای واحد متقاضی، دارا بودن مدارک و مستنداتی دال بر انجام کار تحقیقاتی مرتبط با ارتقاء کیفیت رشته صنعتی مورد نظر در طول دوره ارزیابی اشاره کرد. 

دارا بودن گواهی دانش نماد ، وجود ساختار و حکم و سایر مستندات برای سیستم تحقیق و توسعه، داشتن قرارداد رسمی با مراکز علمی و دانشگاهی و پژوهشی مورد تایید سازمان، دارا بودن پروانه کاربرد نشان حلال و ارگانیک و حد مجاز آلاینده های کشاورزی از سازمان ملی استاندارد ایران برای واحدهای مشمول،  داشتن پروانه خدمات پس از فروش، داشتن گواهی سازگاری با محیط و استفاده از انرژی های تجدید پذیر و  استقرار و فعال بودن سامانه صدای مشتری از دیگر شاخص هایی است که این هلدینگ رعایت کرده و توانسته این نشان معتبر ملی را دریافت کند.

4

منبع خبر: روابط عمومی

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 250
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24