Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

شرکت فولاد اقلید از جمله ۴۸ طرح بزرگ صنعتی کشور موسوم به طرح‌های پیشران پیشرفت اقتصادی بود که در ابتدای دولت شهید آیت‌الله رئیسی با سرمایه‌گذاری شرکت‌هایی چون «ومعادن» و «چادرملو» کلید خورد و اکنون با وجود تغییر مدیرعامل این شرکت همچنان شاهد پیشرفت‌های این پروژه البته به‌صورت چراغ خاموش هستیم.

پیشرفت‌های چراغ خاموش پروژه پیشران آهن اسفنجی اقلید

بورس24 : شرکت فولاد اقلید از جمله ۴۸ طرح بزرگ صنعتی کشور موسوم به طرح‌های پیشران پیشرفت اقتصادی بود که در ابتدای دولت شهید آیت‌الله رئیسی با سرمایه‌گذاری شرکت‌هایی چون «ومعادن» و «چادرملو» کلید خورد و اکنون با وجود تغییر مدیرعامل این شرکت همچنان شاهد پیشرفت‌های این پروژه البته به‌صورت چراغ خاموش هستیم.

انتصاب مدیرعامل جدید شرکت فولاد اقلید در اوایل خردادماه امسال اتفاق افتاد که البته این تغییر مدیریتی خیلی سریع به ریل پیشرفت پروژه بازگشت و بر اساس گزارش‌ها، احجام بسیاری در این مدت وارد سایت کارگاهی پروژه شده است که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم.

افتتاح جاده اختصاصی پروژه احیا مستقیم اقلید به طول هفت کیلومتر از جمله این پیشرفت‌ها بود که در هفته دولت روبان آن قیچی شد تا جاده طریق‌الرضا (ع) را به سایت کارگاهی این پروژه متصل نماید؛ احداث این جاده نقش مهمی در سرعت بخشیدن به تکمیل پروژه ایفا خواهد کرد تا اهداف اساسی طرح بزرگ صنعتی اقلید از جمله توزیع ثروت، اشتغال و افزایش تولید هر چه سریع‌تر برای مردم منطقه و کشور تحصیل شود.

خرید و ورود تجهیزات و سازه‌های ریفرمر به مقدار ۴۲۴ هزار ۶۷۰ کیلوگرم، سازه کوره به مقدار ۳۲۳ هزار و ۷۷۵ کیلوگرم، تجهیزات ارتینگ به مقدار سه هزار و ۵۹۰ کیلوگرم از جمله سازه‌های حجیمی است که در این مدت وارد سایت کارگاهی پروژه شده و با پیشرفت‌های ۱۳ درصدی نصب استراکچر فلزی سازه کوره، ۱۷ درصدی سازه R.O، سیزده درصدی اتاق کنترل اصلی و ۱۲ درصدی سازه ترانسفر تاور (برج انتقال) همراه بوده است.

افتتاح خط لوله انتقال پساب شهری به طول ۱۰ کیلومتر و همچنین مخازن ۵۰۰ مترمکعبی و ۱۰ هزار مترمکعبی و پیشرفت ۲۲ درصدی ساختمان رستوران و ۱۱ درصدی ساختمان اداری، از جمله دیگر پیشرفت‌هایی است که در این بازه زمانی به میزان پیشرفت پروژه افزوده است.

بر اساس این گزارش و بررسی داده‌های موجود در پروژه به نظر می‌رسد با تزریق بیشتر نقدینگی و انجام خرید‌های مورد نیاز خارجی پیشرفت‌های سریع‌تر و بیشتری برای این طرح بزرگ صنعتی رقم خواهد خورد.

منبع خبر: می متالز

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 250
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24