Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

بورس 24 : عدیل سروی زرگر مدیرعامل شرکت ملی کشت و صنعت و دامپروری پارس شد. علی نبوی با صدور حکمی «حسن عمیدی» را به عنوان مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی وبانک منصوب کرد.

یک انتصاب سازنده در «وبانک»

بورس24 : عدیل سروی زرگر مدیرعامل شرکت ملی کشت و صنعت و دامپروری پارس شد.

علی نبوی با صدور حکمی «حسن عمیدی» را به عنوان مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی وبانک منصوب کرد.

در بخشی از حکم انتصاب مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی وبانک آمده است:

نظر به مراتب تعهد، شایستگی و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی» منصوب می شوید.

انتظار می رود با توکل بر خداوند متعال، ضمن بهره‌گیری از امکانات موجود و نیروهای کارآمد گروه و شرکت‌های تابعه، برنامه‌ریزی و اتخاذ سیاست‌های مناسب و متعامل سازنده با همه فعالین بخش، در جهت تحقق اهداف شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی، در انجام وظایف محوله از جمله؛ بهبود فرآیندها و بهره‌گیری از ابزارهای رسانه‌ای و فرهنگی، ایجاد هماهنگی و تعامل سازنده با روابط عمومی دستگاه‌های ذیربط، پایش به روز اخبار و مطالب مرتبط در رسانه‌ها با هدف تبیین عملکرد و دستاوردها، پاسداری و تکریم از شعائر انقلاب اسلامی و مناسبت‌های مذهبی، انعکاس به موقع اخبار و آمار و اطلاعات مجموعه در درگاه اطلاع رسانی و سایر ظرفیت‌های فضای مجازی و ایجاد ارتباط مناسب با گروه‌های اقتصادی و اجتماعی مؤثر اهتمام لازم را به عمل آورید.

لازم به ذکر است ؛حسن عمیدی مدرس دانشگاه و دارای مدرک دکتری علوم ارتباطات است و سوابقی همچون  رییس مرکز روابط عمومی وزارت صمت،مدیر‌کل ارتباطات سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران(ایدرو)،  مدیر روابط عمومی و امور بین الملل گروه صنعتی ایران ترانسفو،معاون مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، رئیس موزه ارتباطات کشور، مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان فناوری اطلاعات ایران، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت ملی پست را در کارنامه کاری خود دارد.

منبع خبر: روابط عمومی گروه توسعه ملی

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 250
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24