Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

ثبت نام در طرح جدید فروش سایپا کوییک GXR-L با تحویل ۹۰ روزه و قیمت قطعی، بدون قرعه‌کشی است و محدودیت داشتن گواهینامه در آن لحاظ نشده است.

۱۰ صبح دوشنبه ۲۳ مهر آغاز می‌شود؛ ثبت نام کوییک، بدون قرعه کشی و محدودیت داشتن گواهینامه

بورس24 : ثبت نام در طرح جدید فروش سایپا کوییک GXR-L با تحویل ۹۰ روزه و قیمت قطعی، بدون قرعه‌کشی است و محدودیت داشتن گواهینامه در آن لحاظ نشده است.

شرایط جدید ثبت نام خودرو های سایپا، ویژه کوییک GXR-L در مهر ماه ۱۴۰۳ اعلام شد؛ بدون قرعه کشی و با تحویل فوری. طبق این بخشنامه اعلامی، متقاضیان ثبت نام خودرو سایپا کوییک GXR-L می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۲۳ مهر از طریق سایت فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا نسبت به خرید این خودرو با قیمت مصوب ۳۹۱ میلیون و ۳۱۶ هزار تومان، اقدام نمایند.

شرایط فروش کوییک GXR-L با ترمز ESC – مهر ۱۴۰۳
قیمت مصوبموعد تحویلجریمه تاخیر
۳۹۱.۳۱۶.۰۰۰ تومانحداکثر ۹۰ روز پس از پذیرش۳۶% سالیانه
رنگ‌های قابل‌عرضه:
سفید-مشکی، سفید-قرمز، مشکی-قرمز، نقره‌ای-مشکی، کرم-مشکی، خاکستری-مشکی، قرمز-مشکی
شروع ثبت‌نام: ۱۰ صبح دوشنبه ۲۳ مهر

کوییک GXR-L که در اصل نمونه دو-رنگ تیپ S با تغییراتی در لیست امکانات به حساب می‌آید، در رنگ های متنوع سفید-مشکی، سفید-قرمز، مشکی-قرمز، نقره‌ای-مشکی، کرم-مشکی، خاکستری-مشکی و قرمز-مشکی در این طرح، عرضه شده و موعد تحویل خودروهای ثبت‌نامی، حداکثر ۹۰ روز پس از پذیرش اعلام شده است.

گفتنی است در این طرح، نه سود مشارکت برای وجه پرداختی خریداران لحاظ شده، و نه سود انصراف. تنها در صورت تاخیر در تحویل خودرو ثبت‌نامی به خریداران، ۳۶ درصد سالیانه جریمه تاخیر متوجه شرکت خواهد بود.

ذکر این نکته نیز ضروری است که برای متقاضیان خرید خودرو از طرح جدید فروش کوییک GXR-L سایپا، محدودیت هایی در نظر گرفته شده، از جمله این که متقاضی باید فاقد پلاک انتطامی فعال باشد یا در صورت داشتن پلاک انتظامی فعال، عمر خودرو موضوع پلاک می‌بایست بیش از ۵ سال باشد. در ضمن، متقاضی نباید در ۴۸ ماه گذشته نزد ایران خودرو یا سایپا و در ۲۴ ماه گذشته نزد سایز خودروسازان، ثبت‌نام و صدور فاکتور خودرو داشته باشد.

البته با وجود این محدودیت ها، دیگر الزام داشتن گواهینامه در این طرح فروش خودرو کوییک GXR-L سایپا لحاظ نشده است. جهت ثبت‌نام، از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۲۳ مهر می‌توانید به سایت فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا مراجعه فرمایید.

منبع خبر: خودرو دیلی

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 250
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24