Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

انتخاب معتبرترین شرکت حمل و نقل بین ‌المللی، یکی از مهم‌ترین تصمیماتی است که هر تاجر و بازرگانی باید آن توجه کند. تصور کنید بابت خرید کالای وارداتی کلی هزینه کرده‌اید اما بار شما در طول مسیر گم شود یا آسیب ببیند.

معتبرترین شرکت حمل و نقل بین المللی پی اس پی اکسپرس

انتخاب معتبرترین شرکت حمل و نقل بین ‌المللی، یکی از مهم‌ترین تصمیماتی است که هر تاجر و بازرگانی باید آن توجه کند. تصور کنید بابت خرید کالای وارداتی کلی هزینه کرده‌اید اما بار شما در طول مسیر گم شود یا آسیب ببیند.

پست بین المللی پی اس پی اکسپرس به عنوان یک شرکت حمل و نقل بین ‌المللی حرفه‌ای و قابل اعتماد، به شما کمک می‌کند تا ریسک‌های حمل بار را به حداقل برسانید و با خیالی آسوده بارتان را ارسال و از گمرک ترخیص کنید. پست بین المللی پی اس پی اکسپرس، با سال‌ها تجربه در زمینه حمل و نقل بین المللی در این مسیر همراه شماست. این شرکت با داشتن دفتر نمایندگی در چین، ترکیه، امارات و سوریه این امکان را برای شما فراهم کرده است تا با سرعت و امنیت بالا کالاهای خود را از هر نقطه از جهان به ایران و از ایران به اقصی نقاط دنیا ارسال کنید.

پی اس پی اکسپرس

پی اس پی اکسپرس، انتخابی هوشمند برای حمل و نقل بین‌المللی

شرکت‌های حمل و نقل بین المللی به تجار و بازرگانان کمک می‌کنند تا بارهای خود را از نقاط مختلف دنیا به ایران و یا از ایران به دیگر کشورهای جهان ارسال کنند. پی اس پی اکسپرس با بیش از یک دهه سابقه فعالیت در صنعت لجستیک و حمل و نقل یکی از معتبرترین شرکت‌های حمل و نقل بین المللی در ایران است و در طول این سال‌ها به انتخاب اول بسیاری از تجار و بازرگانان در این صنعت تبدیل شده است.

از جمله ویژگی‌های مثبت پست بین المللی پی اس پی اکسپرس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

·سرعت و دقت در تحویل کالا:

 پی اس پی اکسپرس خدمات حمل و نقل بین المللی را با سرعت بالایی انجام می‌دهد. این شرکت علاوه بر حضور در نقاط مهم اقتصادی جهان با خطوط کشتیرانی و هوایی مهم دنیا قرارداد داشته و در کمترین زمان بارتان را به مقصد می‌رساند.

·هزینه‌های رقابتی:

هزینه ارسال بار در پی اس پی اکسپرس (psp express) بسیار رقابتی است و پیش از ثبت سفارش هزینه نهایی حمل و ترخیص به شما اطلاع داده می‌شود. این موضوع به شما کمک می‌کند تا با خیالی آسوده هزینه‌های واردات را برآورد و مدیریت کنید.

تخصص و تجربه:

حمل و نقل بین المللی قوانین و مقررات سخت و پیچیده‌ای دارد و اگر ارسال بار بدون توجه به این قوانین و استانداردها صورت گیرد، مشکلات بسیار زیادی در فرایند ارسال بار رخ خواهد داد. کارشناسان این مجموعه با قوانین و مقررات پیچیده گمرکی و حمل و نقل در کشورهای مختلف به خوبی آشنا هستند و متناسب با این قوانین بارتان را ارسال می‌کنند.

پی اس پی اکسپرس

·پوشش گسترده جهانی:

پست بین المللی پی اس پی اکسپرس به دلیل بهره‌مندی از شبکه گسترده‌ای از نمایندگی‌ها در کشورهای چین، ترکیه، امارات و سوریه به شما این امکان را می‌دهد تا به صورت جهانی ارسال بار داشته باشید. فرقی نمی‌کند که واردکننده کالا باشید یا تولیدکننده، درهرصورت می‌توانید انواع کالا را از جمله قطعات یدکی، قطعات الکترونیکی، انواع دستگاه و ماشین‌آلات و غیره با خیالی آسوده ارسال کنید.

·ارائه خدمات جامع:

در شرکت پی اس پی اکسپرس علاوه بر حمل و نقل بین المللی هوایی، دریایی و زمینی کلیه امور مربوط به ترخیص کالا از گمرک، انبارداری، واردات و صادرات کالا، ارسال مدارک، حمل کارگو و غیره انجام می‌شود.

·پشتیبانی و مشاوره تخصصی:

همان‌طور که می‌دانید مسیر حمل و ترخیص بین‌المللی تخصصی و پیچیده است. کارشناسان پی اس پی اکسپرس از صفر تا صد این مسیر همراه شما هستند و به سوالات شما پاسخ می‌دهند. همچنین با انواع روش‌های حمل و نقل هوایی، دریایی، زمینی آشنا هستند و می‌توانند به شما مشاوره دهند تا بهترین روش را باتوجه‌به نوع کالا، مقصد و بودجه خود انتخاب کنید.

پی اس پی اکسپرس

چرا انتخاب شرکت حمل و نقل بین المللی معتبر اهمیت دارد؟

انتخاب نادرست شرکت حمل و نقل، خسارات مالی، تاخیر در تحویل کالا و از دست دادن مشتریان را به همراه خواهد داشت. به همین دلیل، بسیار مهم است که ارسال بار توسط شرکت‌های حمل و نقل معتبر صورت گیرد.  سپردن ارسال بار به شرکت‌های معتبر مزایای بسیاری دارد که در ادامه به برخی از آنها اشاره شده است:

·تضمین امنیت و سلامت کالا:

شرکت‌های معتبر برای حمل و نقل بین ‌المللی کالا از تجهیزات پیشرفته استفاده می‌کنند و از بار شما در برابر ریسک‌های احتمالی مانند گم شدن، آسیب دیدن و تاخیر در تحویل محافظت می‌کنند.

·کاهش هزینه‌ها:

این شرکت‌ها به دلیل داشتن شبکه ارتباطی گسترده و همکاری با بزرگ‌ترین خطوط کشتیرانی، هواپیمایی و شرکت‌های حمل‌ونقل می‌توانند هزینه‌های حمل را به حداقل برسانند.

·تسریع در فرآیند حمل‌ونقل:

 چنین شرکت‌هایی به دلیل تجربه و تخصص بالا، به فرایند حمل و ترخیص بین المللی مسلط بوده و می‌توانند در کمترین زمان ارسال بار داشته باشند.

کاهش ریسک‌های احتمالی:

این شرکت‌ها به قوانین و مقررات بین المللی تسلط دارند و از بار شما در برابر ریسک‌های احتمالی مانند گم شدن کالا، آسیب دیدن کالا و تاخیر در تحویل محافظت می‌کنند.

ارائه خدمات جامع:

 شرکت‌های معتبر علاوه بر خدمات حمل‌ونقل، مجموعه‌ای از خدمات مانند انبارداری و ترخیص کالا را نیز به مشتریان خود ارائه می‌دهند.

اگر زمان و هزینه ارسال بار برایتان مهم است از طرفی می‌خواهید با خیالی آسوده از اقصی نقاط دنیا به ایران ارسال بار داشته باشید یا بار و بسته پستی‌ خود را از ایران به دیگر کشورهای دنیا بفرستید، کافیست ارسال بار را به پست سریع بین المللی پی اس پی اکسپرس (psp express) بسپارید. این شرکت با داشتن نمایندگی در کشورهای چین، امارات، ترکیه و سوریه و بهره‌مندی از متخصصان باتجربه به شما کمک می‌کند تا آسان‌تر، سریع‌تر و مطمئن‌تر از همیشه حمل و نقل بین المللی داشته باشید و تجارت کنید.

شما عزیزان جهت دریافت مشاوره رایگان و یا استعلام قیمت و ثبت سفارش می‌توانید به سایت این مجموعه به آدرس https://pspexpress.com/ مراجعه کنید یا با شماره 02142281 تماس بگیرید.

منبع خبر: اطلاع رسانی تبلیغی

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 250
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24