Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ضمن اعلام حمایت از طرح کیمیای شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: ما همراه و پشتیبان طرح‌های توسعه «ملی مس» به ویژه طرح تولید یک میلیون تن کاتد هستیم.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی: پشتیبان طرح‌های توسعه «ملی مس» هستیم

بورس24 : رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ضمن اعلام حمایت از طرح کیمیای شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: ما همراه و پشتیبان طرح‌های توسعه «ملی مس» به ویژه طرح تولید یک میلیون تن کاتد هستیم.

رضا علیزاده در نشست مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران و جمعی از نمایندگان، ضمن تقدیر از جدیت و روحیه جهادی شکل گرفته در شرکت ملی مس اظهار کرد: طرح کیمیا (کاتد یک میلیون تنی ملی مس ایران)، طرح بزرگ و جسورانه‌ای است و اطمینان داشته باشید که ما با تمام توان پشتیبان و همراه مدیران ملی مس برای تحقق آن هستیم.

وی افزود: قطعا چنین طرح بزرگی یک گروه مالی بسیار قوی را می‌طلبد تا در شرایط مختلف برنامه تولید کاتد و پیشبرد پروژه‌های توسعه‌ای را هدایت و مدیریت کنند. طرح تولید یک میلیون تن کاتد در شرکت ملی صنایع مس امیدبخش است و مطئنا ما هم به سهم خود در پیشبرد آن کمک خواهیم کرد.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه همکاران حاضر در این نشست همدل و همراه شرکت ملی مس هستند، افزود: متاسفانه چند سالی است، این تصور اشتباه شکل گرفته است که برخی از هزینه‌های استان‌های کرمان و آذربایجان را باید ملی مس پرداخت کند در حالی که به هیچ وجه این شرکت چنین وظیفه‌ای ندارد.

وی افزود: شرکت ملی صنایع مس ایران یک شرکت بورسی است که بیش از 49 میلیون نفر سهامدار دارد؛ به لحاظ شرعی هم درست نیست حق سهامداران این شرکت در جاهای غیر از تکلیف آن هزینه شود. البته طبیعی است که باید برخی مساعدت‌های منطقی هم در این استان‌ها به ویژه در حوزه محل استقرار مجتمع‌های تولیدی مس اتفاق بیفتد اما این تصور که ملی مس بخشی از هزینه‌های استان‌ها را تامین کند کاملا اشتباه است.

منبع خبر: مس پرس

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 250
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24