Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

حجت اله صیدی در نخستین نشست خود با مدیران عامل شرکت‌ های تامین سرمایه و مدیران شرکت‌ های گروه خدمات بازار سرمایه فرصت پیش آمده برای...

صیدی: محدودیت دامنه نوسان، با توجه به شرایط سیاسی، یک اقدام احتیاطی چند روزه است

🔺 رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار عصر امروز، در نخستین نشست مشترک با مدیران عامل شرکت‌های تامین سرمایه و مدیران شرکت‌های گروه خدمات بازار سرمایه شرکت کرد. این نشست به دعوت و هماهنگی کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران و در محل سازمان بورس برگزار شد.

🔺حجت اله صیدی در نخستین نشست خود با مدیران عامل شرکت‌ های تامین سرمایه و مدیران شرکت‌ های گروه خدمات بازار سرمایه فرصت پیش آمده برای شنیدن دغدغه‌های مهم مدیران حاضر در این نشست را بسیار مناسب عنوان کرد و گفت: مباحثی که مدیران حاضر در این جلسه مطرح کردند، مربوط به حوزه‌های کلان بازار سرمایه، عملیات تامین سرمایه‌ها و حوزه نهادهای زیر مجموعه و گروه‌های خدمات بازار سرمایه بوده است. با یک سطح بندی کوچک از مباحث مطرح شده، می‌توان بر این نکته تاکید کرد که برای رفع مشکلات بازار سرمایه می‌ بایست به تشکیل سرمایه اهتمام ورزیم.

🔺با موفقیت در فرایند تشکیل سرمایه، دغدغه‌ های مربوط به لزوم ایجاد ابزارهای مالی جدید، کارآمدتر شدن عملکرد صندوق‌ها و کنترل و مدیریت نرخ سود به خودی خود حل خواهد شد.

🔺به طور قطع، کاری برای مصارف بودجه نمی‌ توان انجام داد اما با نگاهی به فرصت‌ ها و ظرفیت‌ های موجود در کشور، همچنین با در نظر گرفتن ظرفیت‌ های بازار سرمایه و مجموعه‌ شرکت‌ های تامین سرمایه، گروه خدمات بازار سرمایه و دیگر ارکان بورس، می‌ توان برنامه‌ هایی را برای سمت و سو دادن به منابع بودجه تهیه و تدوین کرد.

منبع خبر: سنا

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24