Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

بورس 24 :  سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با بیان این که ۳۵۰ ملک تملیک شده به مزایده گذاشته می‌شود، گفت: املاک را می‌توانید قسطی بخرید. علیرضا نور نژاد، معاون امور حقوقی و اموال غیرمنقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از مزایده ۳۵۰ ملک به ارزش حدود ۶ هزار میلیارد تومان خبر داد و گفت: تسهیلاتی برای خریداران از جمله خرید قسطی در نظر گرفته شده است.

فروشی قسطی املاک

بورس24 :  سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با بیان این که ۳۵۰ ملک تملیک شده به مزایده گذاشته می‌شود، گفت: املاک را می‌توانید قسطی بخرید.

علیرضا نور نژاد، معاون امور حقوقی و اموال غیرمنقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از مزایده ۳۵۰ ملک به ارزش حدود ۶ هزار میلیارد تومان خبر داد و گفت: تسهیلاتی برای خریداران از جمله خرید قسطی در نظر گرفته شده است.

مزایده شماره ۱۱۵۶ اموال غیرمنقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از ۱۰ مهر ماه در سامانه ستاد الکترونیکی دولت شروع می‌شود.

وی به تشریح جزئیات این مزایده پرداخت و اظهارداشت: متقاضیان شرکت در مزایده اموال غیرمنقول می‌توانند از فردا ۱۰ مهرماه با بررسی پیشنهاد‌ها و بازدید از املاک، حداکثر تا ۱۹ مهرماه قیمت پیشنهادی خود را در سامانه ستاد تدارکات الکترونیکی دولت ثبت کنند.

همچنین ۲۱ مهرماه نیز از پیشنهاد‌ها رمزگشایی خواهد شد و برندگان اعلام می‌شوند.

معاون سازمان اموال تملیکی با تاکید بر اینکه با عرضه حدود ۶ هزار میلیارد تومان قیمت پایه املاک مسکونی، صنعتی، تجاری و غیره، یکی از بزرگترین مزایده‌های اموال غیرمنقول در جریان است، تصریح کرد: بالغ بر ۳۵۰ ملک در این مزایده عرضه شده و یکی از ارزشمندترین این املاک مربوط به واحد مسکونی حدود ۱۲۰۰ مترمربعی به ارزش پایه ۹۶۰ میلیارد تومان محسوب می‌شود.همچنین مجموعه سوله و انبار‌های نوشهر مازندران به ارزش پایه ۸۲۰ میلیارد تومان در این مزایده قرار دارد.

عضو هیات مدیره افزود: یک ملک متعلق به شرکت کوروش کمپانی به ارزش پایه حدود ۵ میلیارد تومان به مزایده گذاشته شد.

وی با بیان این که شرایط و تسهیلاتی برای این مزایده در نظر گرفته شده، گفت: متقاضیان شرکت در مزایده می‌توانند ۵ درصد ارزش پایه ملک را ودیعه بگذارند و همچنین برخی املاک به صورت اقساطی به فروش می‌رود. به طوری که ۲۰ درصد آن پیش پرداخت و مابقی اقساط خواهد بود.

اجتهادی افزود: علاقه‌مندان برای کسب اطلاع بیشتر به سامانه ستاد الکترونیک دولت و یا تارنمای سازمان اموال تملیکی به نشانی tamliki.ir مراجعه کنند.

منبع خبر: خبرگزاری فارس

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24