Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

این حادثه و تقابل با کنش جبهه مقاومت آغاز شد نه واکنش دشمن و از آن روز تا به امروز دشمن در حال واکنش است نه در حال کنش.

دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران : درباره پاسخ به رژیم صهیونیستی باید دقت داشته باشیم که جبهه مقاومت درگیر یک جنگ است و تک اقدام مفهوم ندارد

بورس24 : دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: درباره پاسخ به رژیم صهیونیستی باید دقت داشته باشیم که جبهه مقاومت درگیر یک جنگ است و تک اقدام مفهوم ندارد.

علی اکبر احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی در جمع خبرنگاران در خصوص پاسخ جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی اظهار داشت: درباره پاسخ به رژیم صهیونیستی باید دقت داشته باشیم که جبهه مقاومت درگیر یک جنگ است و تک اقدام مفهوم ندارد. این حادثه و تقابل با کنش جبهه مقاومت آغاز شد نه واکنش دشمن و از آن روز تا به امروز دشمن در حال واکنش است نه در حال کنش.

احمدیان خاطرنشان کرد: دشمن در وضعیت استیصال است و تلاش می‌کند از طریق عملیات روانی که متکی بر چند عملیات ترور است، خودش را موفق نشان بدهد اما موفقیتی برای او وجود ندارد. دیشب در عملیات محدود و به اصطلاح خودشان زمینی که آغاز کردند بلافاصله عقب نشینی کردند.

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: پیروزی بدون تردید با جبهه مقاومت است و شکست از آن دشمن خواهد بود. سید حسن نصرالله با شهادت خودش پرچم مقاومت را بر بالاترین قله مبارزه در جهان به اهتزاز درآورد. خون شهید سید حسن نصرالله جهاد و مقاومت و مبارزه را تثبیت کرد.

وی افزود: یقیناً رهبری حزب‌الله بعد از شهادت سید حسن نصرالله با دست بازتر و با حمایت الهی با قوت بیشتری ادامه پیدا خواهد کرد و حزب الله قهرمان بیش از گذشته خواهد درخشید. با شهادت رهبران الهی در کار حزب الله خللی ایجاد نخواهد شد و آسیبی به قدرت رزم حزب الله وارد نشده است.

احمدیان تصریح کرد: ما هم همانگونه که وظیفه خود می‌دانستیم از حزب الله در دوران دبیرکلی سید حسن نصرالله حمایت کنیم، این وظیفه را ما کماکان برای خودمان پابرجا می‌دانیم، چون بر مبنای یک اعتقاد و یک آرمان مشترک این همکاری شکل گرفته است.

منبع خبر: مهر

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24