Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

ششمین جشنواره سلامت‌ محور با رویکرد ارتقای سلامت محصولات و خدمات و معرفی برندهای سلامت محور برگزار شد و بهترین های این حوزه معرفی شدند...

مهر تایید جشنواره صنعت سلامت محور بر تولیدات غذایی گروه زر

بورس24 - ششمین جشنواره سلامت‌ محور با رویکرد ارتقای سلامت محصولات و خدمات و معرفی برندهای سلامت محور برگزار شد و بهترین های این حوزه معرفی شدند. 

ششمین جشنواره ملی صنعت سلامت‌محور همه ساله با همت "شرکت تامین توسعه دانش صدرا و انجمن علمی بهداشت کار ایران" با همکاری سازمان غذا و دارو و سایر مراکز علمی، فرهنگی و اجرایی مرتبط با سلامت برگزار شد.

گروه زر که در زیرمحموعه خود چند شرکت تولیدی غذایی را مدیریت می کند یکی از منتخبات این جشنواره بود و بدین ترتیب مهر تایید داوران و ارزیابان این جشنواره بر محصولات غذایی گروه زر خورد و این گروه به عنوان سازمان متعهد به امر سلامت و صنعت پیشرو دراین حوزه معرفی شد.

بنابراین گزارش، جشنواره صنعت سلامت محور با هدف  شناسایی ، تشویق و معرفی برندها و سازمان‌های متعهد به امر سلامت و معرفی آخرین دستاوردهای صنایع پیشرو ۲ مهر  در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی، با انجام چند کارگاه تخصصی و حضور بیش از 50 واحد تولیدی و خدماتی منتخب برگزار شد.

شرکت زرماکارون تولید کننده انواع پاستا، شرکت زرنام تولید کننده انواع نشاسته های اصلاح شده و شیرین کننده های برپایه غلات و همچنین شرکت زرکام یکی از بزرگترین تولید کننده های شیرینی و شکلات کشور و منطقه، از جمله شرکتهای تحت پوشش گروه صنعتی و پژوهشی زر هستند. 

جشنواره ملی صنعت سلامت‌محور از سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را در قالب یک فرآیند علمی و آموزشی آغاز نموده و با نگاه بنیادی در مسیر ارتقای سلامت جامعه و چشم انداز توسعه شاخص‌های سلامت‌محوری در صنایع توانسته است با انجام تحقیقات علمی توسط کمیته‌های مختلف و انجام تغییرات کاربردی در مدل ارزیابی، پایشی جامع با رویکرد ارتقای سلامت صنایع تولیدی و خدماتی در تمامی بخش‌های ساختاری سازمان‌ها، ایجاد نماید.

1

منبع خبر: روابط عمومی گروه زر

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24