Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

این شرکت در ۶ ماهه منتهی به شهریورماه ۱۴۰۳ توانست به رکورد تولید و فروش بیش از ۲۰.۰۰۰ تن  دست پیدا کرده و پس از ۲۷ سال رکورد تازه ای را در تاریخ این شرکت ثبت نماید...

ثبت رکورد بی سابقه تولید و‌ فروش در شرکت صنایع مس شهید باهنر

🔸 این شرکت در ۶ ماهه منتهی به شهریورماه ۱۴۰۳ توانست به رکورد تولید و فروش بیش از ۲۰.۰۰۰ تن  دست پیدا کرده و پس از ۲۷ سال رکورد تازه ای را در تاریخ این شرکت ثبت نماید. 

🔸 مس شهید باهنر  با نماد بورسی فباهنر در ۶ ماهه سالجاری بیش از ۸۰۰۰۰ میلیارد ریال درآمد کسب کرد که این مبلغ نسبت به مدت مشابه قبل ۸۰% رشد داشته است .

🔸 بر اساس این گزارش درآمد شرکت در شهریورماه نسبت به دوره مشابه سال قبل ۱۳۸ درصد رشد داشته است و این میزان طی ۲۷ سال گذشته سابقه نداشته است.

🔸 گفتنی است شرکت صنایع مس شهید  باهنر که در سال ۱۳۷۴ با نماد فباهنر وارد بازار سرمایه شد، از جمله شرکتهای تابعه شستا و صدرتامین محسوب می شود که درحال حاضر بزرگترین مجتمع صنعتی ارتباط دهنده معادن مس و روی کشور با صنایع تولیدی به شمار می رود. 

🔸 این شرکت با تولید محصولات نیم ساخته مسی و آلیاژی در کارخانه های ذوب و ریخته گری، نورد، اکستروژن و لوله مسی خود، در تلاش است ضمن تامین نیاز شرکتهای داخلی، بازارهای جهانی را نیز بعنوان مقصد صادراتی محصولات با کیفیت و دانش بنیان خود، مد نظر قرار دهد.

🔸 شرکت صنایع مس باهنر در سال ۱۳۷۴ با نماد فباهنر وارد بازار سرمایه شد و  از شرکت‌های تابعه هلدینگ صدرتامین، هلدینگ معدنیِ گروه شرکت سرمایه‌ گذاری تامین اجتماعی (شستا)، حلقه ارتباطی معادن مس و صنایع کشور و تولیدکننده گسترده‌ ترین محصولات نیمه‌تمام مسی  و برنجی و آلیاژی از جمله انواع ورق، تسمه ،لوله، فویل، میلگرد، باسبار ، مقاطع مختلف و مطلس می باشد. 

منبع خبر: روابط عمومی مس شهید باهنر

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24