Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

در حالی که پس از استقرار دولت چهاردهم و انتصاب رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران، سعید اوحدی، فضای حاکم بر بنیاد شهید و...

سیگنال های امیدوار کننده به روند آتی سهام بانک دی

بورس24 - در حالی که پس از استقرار دولت چهاردهم و انتصاب رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران، سعید اوحدی، فضای حاکم بر بنیاد شهید و مجموعه های تابعه آن از جمله بانک دی، رو به ثبات و رشد نسبی در حرکت است، برخی رسانه های سفته باز بورسی به دنبال گل آلود کردن آب و بهره برداری خود از سادگی سهامداران دارند. 

در حالی که طی دو هفته گذشته نماد دی شاهد استقبال چشمگیر فعالان بازار سرمایه به این نماد بوده است، باز شاهد آن هستیم که معدودی رسانه های شبه بورسی که سودای سفته بازی دارند با جمع آوری مطالب منفی از سالیان دور از بانک دی، به دنبال دلسرد کردن سهامداران این نماد بورسی هستند. 

شیوه نخ نما شده این رسانه ها به گونه ای است که برای سوداگری در نماد دی و خالی کردن دل سهامداران به خبرها و اتفاقات سالیان دور بانک دی متوسل شده تا از این طریق ذهنیت سهامداران را به نفع خود مخدوش کنند و در روزهایی که نماد دی مثبت و صف خرید سنگین شده است بتوانند مجالی برای ورود به این نماد و نوسان گیری پیدا کنند. 

فعالان بازار سرمایه در تحلیل های بنیادی خود از سهم دی بارها متذکر شده اند که گر ارزش دارایی‌ها و املاک مازاد بانک و شرکت‌های تابعه‌اش محاسبه شود ارزش ذاتی این سهم چیزی بیش از قیمت تابلو است که با یک محاسبه ساده  اگر ارزش ذاتی سهم را در کنار موافقت بانک مرکزی با برنامه تحول بانک دی و برنامه های بانک برای واگذاری دارایی هایی چون نیروگاه دماوند در نظر بگیریم، می توان به آینده این سهم در کوتاه مدت و میان مدت بسیار امیدوار بود.

همین تحلیل ها باعث شده است برخی رسانه نماهای بورسی که سودای نوسان گیری دارند بر روی ذهن سهامداران این نماد ارزنده با انتشار اخبار منفی تاثیر بگذارند.

منبع خبر: روابط عمومی

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24