Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

شرکت بیمه ملت پس از بررسی‌های اولیه علی‌الحساب خسارت آتش‌سوزی کارخانه آذر سیلوان تبریز را در مدتی کوتاه طی یک فقره چک به مبلغ 1200 میلیارد ریال پرداخت کرد.

پرداخت خسارت ۱۲۰۰ میلیارد ریالی بیمه ملت به کارخانه آذر سیلوان

بورس24 : شرکت بیمه ملت پس از بررسی‌های اولیه علی‌الحساب خسارت آتش‌سوزی کارخانه آذر سیلوان تبریز را در مدتی کوتاه طی یک فقره چک به مبلغ 1200 میلیارد ریال پرداخت کرد.


 

در مراسمی با حضور اعضای هیئت مدیره این شرکت و مالک کارخانه آذر سیلوان تبریز، علی‌الحساب خسارت آتش‌سوزی که نیمه مردادماه سال جاری به وقوع پیوسته بود، به مبلغ 120 میلیارد تومان به مالک این کارخانه اهدا شد.

محمدتقی چراغی، نایب رئیس هیئت مدیره بیمه ملت، در این مراسم ضمن ابراز همدردی با مالک کارخانه آذر سیلوان و تشکر از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران بابت حمایت‌هایشان، به اهمیت پرداخت سریع خسارت در کاهش مشکلات ناشی از حوادث برای بیمه‌شدگان محترم اشاره کرد.

وی همچنین بر تعهد شرکت بیمه ملت به ارائه خدمات باکیفیت به بیمه گزاران تاکید کرد و پرداخت علی‌الحساب خسارت 120 میلیارد تومانی را نشان از تعهد بیمه ملت به مشتریان و همراهی در مراحل ارزیابی و پرداخت خسارت در کمترین زمان ممکن عنوان کرد.

عباسعلی حاجی زاده، بیمه گزار و مالک کارخانه آذر سیلوان، نیز از سرعت عمل و همکاری بیمه ملت در ارزیابی و پرداخت خسارت ابراز قدردانی کرد و این اقدام را نمونه‌ای از مسئولیت‌پذیری شرکت‌ بیمه ملت در قبال بیمه گزاران و همچنین عزم شرکت در حمایت از تولید داخلی دانست.

فرهاد عظیمی معاون بیمه‌های اموال و مسئولیت بیمه ملت، نیز در این مراسم به تشریح روند بررسی، ارزیابی و پرداخت خسارت آتش سوزی کارخانه آذر سیلوان پرداخت و گفت: با توجه به اهمیت این پرونده و ضرورت حمایت از تولید داخلی، تمامی مراحل ارزیابی خسارت و پرداخت آن در کوتاه‌ترین زمان ممکن توسط تیمی متخصص انجام می پذیرد.

شرکت بیمه ملت با ارائه پوشش‌های متنوع و جامع در حوزه بیمه آتش‌سوزی و در حوادث مختلف از جمله آتش‌سوزی، حوادث طبیعی، سرقت و … آرامش خاطر را برای بیمه‌گزاران خود به ارمغان آورده است. این شرکت با دارا بودن شبکه گسترده نمایندگی‌ها و کارشناسان مجرب، به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به مشتریان است.

منبع خبر: روابط عمومی شرکت بیمه ملت

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24