Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

سرویس فیلم‌ نت به سوپراپلیکیشن تپسی اضافه شد تا کاربران تپسی بتوانند فیلم‌ ها و سریال‌های این پلتفرم را به‌صورت رایگان تماشا کنند...

تماشای فیلم و سریال‌ های فیلم‌ نت برای کاربران تپسی رایگان شد

بورس24 - سرویس فیلم‌ نت به سوپراپلیکیشن تپسی اضافه شد تا کاربران تپسی بتوانند فیلم‌ ها و سریال‌های این پلتفرم را به‌صورت رایگان تماشا کنند. 

با اضافه شدن سرویس فیلم‌نت به سوپراپلیکیشن تپسی، کاربران تپسی می‌توانند فیلم‌ها و سریال‌های در حال اکران یا آرشیوی فیلم‌نت را به صورت رایگان تماشا کنند. گزینه فیلم‌نت، از سه‌شنبه 27 شهریور برای تمامی کاربران تپسی در تمام شهرهای فعال کشور در دسترس است و آن‌ها می‌توانند بدون خرید اشتراک و در هر لحظه از شبانه‌روز، با ورود به فیلم‌نت از طریق سوپراپلیکیشن تپسی، محتوای مورد علاقه خود را به صورت رایگان تماشا کنند.

مصطفی حسینی، مدیرعامل تپسی، در ارتباط با اضافه شدن این امکان جدید در سوپراپلیکیشن تپسی گفت: همانطور که پیش از این در نشست خبری معرفی سوپراپلیکیشن تپسی اشاره شد، ارتباط با کسب و کارهای آنلاین و آفلاین زیرمجموعه گروه گلرنگ، یکی از فرصت‌های پیش روی تپسی برای ارائه سرویس‌های متنوع‌تر و ایجاد ارزش افزوده متمایز برای کاربران است. بر همین اساس و با توجه به استقبال مردم از خدمات VODها در سال‌های اخیر، تصمیم گرفتیم با فراهم کردن امکان تماشای رایگان فیلم‌نت از طریق سوپراپلیکیشن تپسی، خدمات متمایزی را به کاربرانمان ارائه کنیم. 

به گفته مدیر عامل تپسی، گزینه فیلم‌نت از روز سه‌شنبه ۲۷ شهریور، در دسترس همه کاربران تپسی قرار گرفته است. وی در توضیح ِنحوه استفاده کاربران از این امکان جدید گفت: «کاربران تپسی در هر مکان و زمانی و نه فقط در حین سفر با تپسی، می‌توانند از این امکان استفاده کرده و محتوای مورد نظر خود را تماشا کنند. برای این منظور تنها کافیست اپلیکیشن تپسی را باز کرده و روی گزینه فیلم‌نت بزنند. برای استفاده از این امکان کاربران باید آخرین نسخه سوپراپلیکیشن تپسی را در دسترس داشته باشند و چنانچه از نسخه‌های قدیمی استفاده می‌کنند نیاز است اپلیکیشن خود را به‌ روزرسانی کنند.»

22

منبع خبر: روابط عمومی

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24