Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

بورس 24 : دو شرکت بزرگ خودروسازی کشور به همراه نماینده شورای رقابت در جلسه‌ای با اعضای کمیسیون اقتصادی دولت، درخواست اصلاح قیمت خودرو را مطرح کردند. در پی این جلسه، گزارشی جامع تهیه و به منظور بررسی و تصمیم‌گیری نهایی، به دفتر محمدرضا عارف، معاون اول رئیس‌جمهور، ارسال شد.  به نظر می‌رسد پس از تایید اولیه این گزارش توسط معاون اول رئیس‌جمهور، موضوع اصلاح قیمت خودروها در دستور کار جلسه هیئت دولت قرار خواهد گرفت تا در سریع‌ترین زمان ممکن، تصمیم نهایی در این خصوص اتخاذ شود، البته باید منتظر جلسه شورای رقابت و تصمیم این نهاد در خصوص اصلاح نرخ خودرو باشیم.

داستان جدید اصلاح قیمت خودرو چیست؟

بورس24 : دو شرکت بزرگ خودروسازی کشور به همراه نماینده شورای رقابت در جلسه‌ای با اعضای کمیسیون اقتصادی دولت، درخواست اصلاح قیمت خودرو را مطرح کردند. در پی این جلسه، گزارشی جامع تهیه و به منظور بررسی و تصمیم‌گیری نهایی، به دفتر محمدرضا عارف، معاون اول رئیس‌جمهور، ارسال شد. 

به نظر می‌رسد پس از تایید اولیه این گزارش توسط معاون اول رئیس‌جمهور، موضوع اصلاح قیمت خودروها در دستور کار جلسه هیئت دولت قرار خواهد گرفت تا در سریع‌ترین زمان ممکن، تصمیم نهایی در این خصوص اتخاذ شود، البته باید منتظر جلسه شورای رقابت و تصمیم این نهاد در خصوص اصلاح نرخ خودرو باشیم.

هنوز جلسه ای برای شورای رقابت تشکیل نشده ...

هادی محمدپور عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در خصوص تصویب مصوبه جدیدی برای اصلاح قیمت خودرو گفت :  به عنوان عضوی از کمیسیون اقتصادی مجلس در شورای رقابت چنین مصوبه‌ای در شورای رقابت به تصویب نرسیده است.

وی گفت: هنوز جلسه‌ای در شورای رقابت جدید تشکیل نشده ، اگر دوستان دوره قبل مصوبه ای داشتند، که موضوع دیگری است.

اگر اصلاح نرخ در دستور کار باشد، شفاف سازی می خواهیم 

در ادامه ولی اله جعفری، مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار  درخصوص خبر جدید اصلاح قیمت خودرو و لزوم شفاف سازی  خودروسازان به خبرنگار بورس24 گفت: در صورتی که خبر با اهمیتی از تغییرات قیمت خودرو اعلام شود، خودروسازها باید بلافاصله به اطلاع سهامداران برسانند.

وی گفت: در این خصوص هم از سوی همکاران اینجانب، پیگیری های لازم انجام خواهد شد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24