Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

بانک صادرات ایران در تداوم سیاست‌های حمایتی خود از فرهنگ و هنر ایرانی اسلامی، از اکران خصوصی ٤ فیلم کوتاه حمایت کرد.

​حمایت بانک صادرات از اکران ٤ فیلم کوتاه

بورس24 : بانک صادرات ایران در تداوم سیاست‌های حمایتی خود از فرهنگ و هنر ایرانی اسلامی، از اکران خصوصی ٤ فیلم کوتاه حمایت کرد.

این بانک به عنوان یکی از بانک‌های حامی فعالیت‌ها و رویدادهای فرهنگی و هنری در کشور، از اکران خصوصی ٤ فیلم کوتاه «ابله»، «آنتراکت»، «تکه‌ای از تو» و «اینجا خونمونه»، در پردیس سینمایی ملت حمایت کرد.

مهرداد رضائی، بازرس ویژه مدیرعامل بانک صادرات ایران در این اکران که با حضور و استقبال علاقه‌مندان به هنر سینما برگزار شد، در سخنانی به بیان اهمیت توجه به هنر ایرانی اسلامی و تأمین مالی و همچنین حمایت از هنرمندان متعهد پرداخت.

دو فیلم کوتاه «آبله» و «آنتراکت» با تهیه‌کنندگی و بازیگری فاطمه‌السادات مختاری، همکار بانک صادرات ایران تولید شده که در جشنواره‌های داخلی و خارجی نیز مورد استقبال قرار گرفته است. فیلم کوتاه «هناسه» و «قبل از غروب» نیز به تهیه‌کنندگی وی تولید شده است.

بانک صادرات ایران علاوه بر تأمین مالی طرح‌ها و پروژه‌های اقتصادی و عمل به مسئولیت‌های اجتماعی، طی سال‌های اخیر با حمایت از ساخت و تولید آثار فاخر ملی در حوزه فرهنگ و هنر، جایگاه ویژه‌ای در این زمینه دارد که حمایت برگزاری جشن بزرگ حافظ، جشنواره فیلم کوتاه رشد و اکران خصوصی ٤ فیلم کوتاه اخیر نمونه‌هایی از این موارد هستند.

همچنین کمک به تولید برخی آلبوم‌های موسیقی فاخر ایرانی توسط ایرج خواجه‌امیری، حسام‌الدین سراج، سالار عقیلی و همکاری با همایون شجریان و کیخسرو پور ناظری برای تولید آلبوم «ش م س» از جمله حمایت‌های بانک صادرات ایران در حوزه موسیقی اصیل ایرانی است.

منبع خبر: روابط‌عمومی بانک صادرات ایران

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24