Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

مجمع عمومی فوق العاده شرکت پویا زرکان آق دره به منظور افزایش سرمایه  با حضور ۶۵ درصد سهامداران برگزار شد.

تصویب افزایش سرمایه 80 درصدی «فزر»

بورس24 : مجمع عمومی فوق العاده شرکت پویا زرکان آق دره به منظور افزایش سرمایه  با حضور ۶۵ درصد سهامداران برگزار شد.

این مجمع پیشنهاد افزایش سرمایه شرکت به میزان ۸۰ درصد از محل سود انباشته را بررسی کرد که به آن رای مثبت داد. با این حساب افزایش سرمایه از ۳ هزار میلیارد ریال به ۵۴۰۰ میلیارد ریال از محل سود انباشته تصویب شد.

رئییس مجمع فزر گفت: در اردیبهشت ماه هر سال اورهال داریم، ما زیر  ۷۰۰ کیلو تولید نداشتیم . تولید در نیمه دوم جبران می شود. هر سال نیمه اول نسبت به نیمه دوم تولید کمتری داریم‌.

وی گفت: ما ۱۸ ماه قبل از پایان پروانه به  وزارت صمت برای تمدید اعلام می کنیم که در اواخر مرداد است، عیار ما همچنان ۱.۱۸ است.

تکمیلی:

مجمع عمومی فوق العاده پویا زرکان آق دره با حضور ۶۵ درصد سهامداران برگزار شد. یه گزارش خبرنگار بورس24 ،  مجمع فزر افزایش سرمایه ۳۰۰۰به ۵۴۰۰ درصدی از محل سود انباشته را مصوب کرد.

نکات مهم مجمع: 

این افزایش سرمایه از محل سود انباشته  به میزان ۸۰ درصد و با اهدافی چون اصلاح ساختار مالی و بهره‌مندی از معافیت مالیاتی است.

 در راستای حفظ منافع و جلوگیری از کاهش درآمدهای ارزی از محل صادرات، به‌جای فروش ارز نیمایی، شمش وارد کردیم. تنها شرکتی هستیم که اجازه واردات طلا داریم. 

در حال اخذ پروانه جدید هستیم و به محض اخذ در کدال اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

رئییس مجمع: در اردیبهشت ماه هر سال اورهال داریم، ما زیر  ۷۰۰ کیلو تولید نداشتیم . تولید در نیمه دوم جبران می شود. هر سال نیمه اول نسبت به نیمه دوم تولید کمتری داریم‌. 

ما ۱۸ ماه قبل از پایان پروانه به  وزارت صمت برای تمدید اعلام می کنیم که در اواخر مرداد است، عیار ما همچنان ۱.۱۸ است.

"بر اساس میزان استخراج خاک، میزان استهلاک آن تعیین می‌شود. همانطور که قبلاً نیز اشاره شد، ذخیره خاک ما در ابتدای سال ۱۴۰۰، ۳.۵ میلیون تن بوده است. با توجه به استخراج سالانه ۷۱۵ تن خاک، و با در نظر داشتن مدت زمان باقی‌مانده از پروانه فعلی (حدود یک سال و نیم)، تخمین زده می‌شود حدود ۱ میلیون تن خاک در حال حاضر باقی مانده باشد.

گزارش نهایی در این خصوص، مهر ماه به سازمان صنعت، معدن و تجارت ارائه خواهد شد. انتظار می‌رود روند اداری صدور پروانه جدید ۵ تا ۶ ماه به طول انجامد و پس از آن، اطلاعیه رسمی در سامانه کدال منتشر خواهد شد.

با توجه به ماهیت احتمالی و عدم قطعیت در خصوص جزئیات دقیق پروانه جدید، در حال حاضر امکان ارائه اطلاعات بیشتر وجود ندارد. به محض نهایی شدن اعداد و ارقام و دریافت پروانه جدید، اطلاعات دقیق‌تر در اختیار شما قرار خواهد گرفت." تلاش می‌کنیم افزایش سرمایه تا یک‌ ماه آتی ثبت شود. 

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24